• TeriChan

Måste bara få det ur mig!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GAAAHH!! JAG HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 

Fler som behöver avreagera sig? 

• Svar på tråden Måste bara få det ur mig!!
  • TeriChan

fuck fuck fuck!!!!!!! fuckface äckel!!!! gaaahh!!!! jag vill bara.... aaaaaahhh!!!!! >.< 

• TeriChan
    Mariohn skrev 2012-11-08 22:38:51 följande:
    Detta är inte ens roligt. 
    Varför kommenterar du ens då?
    Mariiiiiie skrev 2012-11-08 22:41:55 följande:
    Vad har hänt?:/
    Allt och inget....

• Mariiiiiie

okej min tur!1

VARFÖR säga att du kommer om du ändå inte tänkt göra det! MORR

• TeriChan
    mamma83 skrev 2012-12-25 21:47:39 följande:
    Helvetes jävla helvete!!! 
    e så trött på detta!!!!!  
    Skönt att få avregare sig lite ändå va?! Hoppas allt löser sig vad det nu är!! *kram*
  • TeriChan
    mamma83 skrev 2013-01-02 23:39:52 följande:
    ja det va underbart o det löste sej :D
    kramis 
    Skönt!! :)
  • Fru Mamma

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhh! HELVETESJÄVLAPISSMYRAJAGHOPPASATTDUHALKARIDUSCHENDITTSATANSMÄHÄJAGHATARDIGAVHELAMITTJÄVLAHJÄRTALÅTFÖRIHELVETEBLIATTFÖRSÖKAKROSSAMINFAMILJDITTÄCKLIGAJÄVLALUDERJAGÄRSÅSINNESSJUKTTRÖTTPÅDIGOCHPÅRYKTERNADUSPRIDEROCHLÖGNERNADUFARRUNTMEDOCHALLAGLÅPORDOCHALLAFYLLESAMTALSENTPÅKVÄLLARNAOCHMITTINÄTTERNADÄRDUSÄGERBÅDEDETENAOCHDETANDRALÅÅÅÅÅÅTMIIIIIIGVAAAAARAAAAA!

• TeriChan
    Fru Mamma skrev 2013-01-24 11:05:33 följande:
    (Nu klarar jag mig nog en stund eller två) :P
Svar på tråden Måste bara få det ur mig!!