Hur får man tillbaka sexlusten?? Den är som bortblåst
Älskar min man men saknar den där närheten man hade i början av förhållandet, och nu efter vårt gemensamma barn så infinner sig inte sexlusten när han är på hugget så att säga...jag jämför mig med hans tidigare samboförhållande med exet som han har barn med och känner att jag inte duger lika bra som hon var/är...det är små saker som gör att jag inte kan slappna av och njuta längre på samma sätt.. Är så ledsen på att känna mig mindre värd att älska...framför allt efter hans kommentar för något år sedan, att han har aldrig har älskat någon annan lika mycket som hon(exet) och den meningen glömmer jag aldrig!! Jag känner mig som att han valde mig för att hon inte bodde här just då, men nu när hon har flyttat hem till samma stad igen så är han som förändrad emot mig..inget gos och mys i sängen bara utan pang på sex utan förspel nästan, lite kladd här och där bara...inget kramande och sitta nära i soffan längre och när vi ser henne på stan så visar han noll intresse att jag finns..jag kan gå därifrån utan att han ens märker det oftast....till saken är att vi gifte oss ändå och jag hoppades på en förbättring men nej nu är sexlusten totalt borta och jag älskar ha sex men det går liksom inte längre...vad ska jag göra och hur ska jag kunna prata med honom om att jag känner mig mindre älskad...han tycker bara att jag överdriver och är sjukligt svartsjuk....vad fan ska jag göra...vill ju inte lämna honom heller!!