• Delli

Ni som kan detta! Hjälp att tyda ultraljudsbild!

Fick göra ett ultraljud igår v.16+1 pga att jag läcker fostervatten. Kan ju inte alls detta med ultraljudsbilder, vet att bebisen ligger och "flashar" men ser inte någonting:-S Hur tyder man detta och går det ens att se könet på denna bild? Tack!:)

• Svar på tråden Ni som kan detta! Hjälp att tyda ultraljudsbild!
  • Delli

Vad kul Delih:) Duktiga ni är på att se och tyda:) Vet någon vad det är för vitt i ansiktet?

• Delli

Ja vet faktiskt inte hojnas, därför hoppades jag att ni som är duktiga på det här med ultraljuds bilder skulle hjälpa mig;)

• hojnas
    Delli skrev 2012-11-09 23:08:13 följande:
    Ja vet faktiskt inte hojnas, därför hoppades jag att ni som är duktiga på det här med ultraljuds bilder skulle hjälpa mig;)
    Frågan går till de som tycker sig se att det är en flicka. Det syns inte på denna bild, det är väldigt svårt att kunna se könet ovanifrån, bästa stället att se det är att kolla rakt under rumpan.
  • delih
    Delli skrev 2012-11-09 23:05:46 följande:
    Vad kul Delih:) Duktiga ni är på att se och tyda:) Vet någon vad det är för vitt i ansiktet?
    Haha sorry, jag såg heeelt fel :) När du nu ritat upp vad som är vad så ser jag att jag har jag tittat på nacken eller vad det nu kan vara :p Men nu ser jag ju vad som är vad när du skrivit dit det, men tyvärr kan jag inte se könet.
  • Delli

Hahaha!!! Jag säger ju att det inte e lätt:) lugnt Delih, kul att du försökte iallafall;)

• mortilltre

Ops, då va det som jag lite smått misstänkte. De tre strecken sitter i så fall lite lätt fel

• AG11

I mitten av de i ringade kan jag ana kulor å snopp.. Men barnet ser it å ha ruggen mot oss då jag tycker de ser ut som man ser nacken vädigt tydligt upp mot huvudet..

• Delli

Så man kan alltså inte se könet?

• AG11
    Delli skrev 2012-11-10 09:59:21 följande:
    Så man kan alltså inte se könet?
    Nja.... I det inringade fältet så ser de ut som kulor å snopp som jag skrev innan.. Men om de skulle vara en tjej blir nog svårt o se om det nu är ryggen som är mot oss så att säga..
    ♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Bf 130222 °☆♥
  • AG11

och som det skrev ovan, man skulle nog behöva en underifrån-bild för att kunna se bäst..

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Bf 130222 °☆♥
  • hojnas
    AG11 skrev 2012-11-10 11:50:58 följande:
    Nja.... I det inringade fältet så ser de ut som kulor å snopp som jag skrev innan.. Men om de skulle vara en tjej blir nog svårt o se om det nu är ryggen som är mot oss så att säga..
    Jag ser vad du tänker på men det är bara blurr på bilden som gör det, jag är ganska säker på att det inte är det som syns.
Svar på tråden Ni som kan detta! Hjälp att tyda ultraljudsbild!