Hur reagerar du om din kille kallar dig för "min lilla kassler" ?
Haha.... Ja lille Birger
Jag känner mig förvånad!
Men nu vet jag precis hur ts känner sig när hon är den där läckra kasslerbiten. Tack!
Jag kallar min älskade för en hel del onämnbara saker, men kassler. Nej.
Tror nog inte någon går igång på t ex:
"hej mitt lilla lammracks. Ställ dig på alla fyra så ska du få känna på chorizon."
Eller förresten, vad vet jag??
jag hade skrattat hejdlöst och sagt något liknande tillbaka.
Hade skrattat och kallat honom min lilla falukorv/chorizo/fläskfile/whatever....
Vi kallar varandra en massa olika konstiga grejer så jag hade inte tänkt så mycket på det.
Jag skulle aldrig vilja bli kallad för det..
Plus att min make skulle heller inte kalla mig sånt som han själv inte vill bli kallad för..
Om han skulle gjort det så skulle jag sagt åt han!!!
Hahaha, jag hade skrattat ganska mycket! Det låter ju gulligt med "min lilla" sen kassler är inte så gulligt men jag skulle inte ta illa upp om det lät kärleksfullt :p Ibland kan jag dock känna mej som en kassler och då brukar han skratta när jag säger det. Jag brukar kalla min sambo för paj, (pajen, pajis, Petterpaj,godispaj) för jag älskar pajer :)
Jag skulle skratta för det låter fånigt.
Det beror på.
Tar illa upp. Han tycker nämligen inte om kassler.
Inte skulle jag bli kåt av det iaf. Kanske hade jag kallat honom "min lilla prinskorv" eller nått tillbaka.
Anonym (ovo)
Ja det blir inte mycket sex om du kallar honom prinskorven officiellt och alla runtomkring tänker på liten snopp!
hahha!
de två sista var ju bara så roliga
HAHAHHAHAHA