Jag drar idag. Hjälp och tips tack!
Hej.
Idag kommer jag och sonen dra härifrån.
Anledningen är att min sambo är hemsk. Han blir arg för allt och inget. Han kan skrika i timmar över småsaker. Han knuffar mej, trycker mej i väggen, sitter på mej, klämmer mitt huvud mellan hans händer osv.
Han har aldrig slagit mej. Men detta gör också ont.
Jag har ingen möjlighet komma till mobilen och ringa när han har ett utbrott.
Nu har han även börjat bli arg på sonen som är 11 månader. Skriker, puttar, och slår på fingrarna. Inte hårt, men jag tycker inte det är okej öht.
Men det värsta var för några dagar sedan. Sonen var förskyld. Han vaknade minst 2ggr i timmen och skrek. Jag var tvungen bära honom eller låta honom somna sittandes i mitt knä. Så han fick sova mellan oss i dubbelsängen. Min sambo vaknar i sitt hemska humör och skriker sonens namn och att han ska hålla käften och trycker honom över mun.
Sonen blev ju helt panik, och jag fick bära runt på honom resten av natten. Stackaren var ju bara ledsen då han inte kunde andas genom näsan.
Jag är så besviken på grannar då det är helt omöjligt att dom inte hört min sambo vråla och slå i väggar. Iaf på natten borde dom ju nästan höra ordagrant.
Jag hatar dej, du är så jävla äcklig, du förstör mitt liv, hur fan kan du vara så hemsk, jag borde fan slå ihjäl dej osv..
Vet även att grannar sett när han fått mindre utbrott ute. Tex skrikit och kastat matkassarna i backen.
När vi var hos hans mormor blev han också helt galen. Han fick för sej jag himlade med ögonen åt henne. Så han skrek och kastade mina väskor i hallen osv.
Bevis?
Jag har kort på något blåmärke.
Jag har på mobilen ljudklipp där han säger antingen aldrig mer se sonen eller döda mej.
Jag har endel elaka sms, dock inte hot tror jag.
Jag har sms nu från denna sista händelse med sonen då han svara skämtsamt haha. Sov ju typ. Var inte meningen kväva honom bara att bli tyst.
Vi blev anmälda till soc förut i somras då jag berättat för en kurator hur han behandla mej. Tyvärr så ljög jag då för soc och sa att det blivit bättre osv. Och han sa att han bara hade hållt fast mej för att jag skulle lyssna.
Så blev inget förutom att jag skulle hålla kontakt med socionom på bvc.
Iaf.
Hon vet att jag far. Kvinnojour dit jag ska vet att jag kommer.
Jag ska till kommunen jag är uppväxt. Vi skulle flytta allihop i januari, så våran lägenhet är uppsagd. Men han ändra sej när jag inte ville han skulle åka på 2dagars kryssning med kompisar.
Hjälp och tips tack!
Min sambo är så jäkla smart. Är livrädd!!