• lille Birger

Vilken är den fulaste trosan du någonsin sett?

Vilken är den fulaste trosan du någonsin sett?

• Svar på tråden Vilken är den fulaste trosan du någonsin sett?
  • hysteria

De bekväma, maxitrosa tror jag dom heter. Men just nu kommer jag undan med det :)

• fortsätt paddla

Lille Birger postade en bild i en tråd ( snyggaste tattueringen?) på en fruktansvärd trosa. Den vinner allt!

• lille Birger
    fortsätt paddla skrev 2012-11-11 19:42:02 följande:
    Lille Birger postade en bild i en tråd ( snyggaste tattueringen?) på en fruktansvärd trosa. Den vinner allt!
    Vet inte vilken du menade, men denna måste ändå vara värre:

Sjukt ful.
  • lille Birger

Är det ingen som kan tänka sig hålla med om att den där blåa trosan är ful? Rynkar på näsan

• lille Birger
    Snöviolen skrev 2012-11-12 01:11:01 följande:
    Kärringtrosa och snörstring.
    Snörstring kan vara riktigt snyggt tycker jag. Tycker den trosan är mer stilfull och elegant än sina konkurrenter.
  • Alvii

Jag uppskattar verkligen dina trådar måste jag säga.

Jag tycker vita 'tant-trosor' är fruktansvärda, dom brukar vara vita nertill och sedan lite längre upp har dom genomskinlig vit spets. Vet inte vad dessa heter men huga...

• ljung och viol

Mina trosor är rätt fula. Men sköna! 

Sen tycker jag string är grymt fult. 

• Cartjan

hmm, ett par lila stringtrosor i form av en fjäril med genomskinliga vingar - fick de i skämtpresent och de var utan tvekan fulare än fulast.Kräks

• mycketsaft
    lille Birger skrev 2012-11-11 21:47:05 följande:
    Vet inte vilken du menade, men denna måste ändå vara värre:

Sjukt ful.
    inte snygga alls (tycker jag) men jag har sett värre...
  • lille Birger
    Cartjan skrev 2012-11-12 10:52:58 följande:
    hmm, ett par lila stringtrosor i form av en fjäril med genomskinliga vingar - fick de i skämtpresent och de var utan tvekan fulare än fulast.Kräks
    Jag tycker om jag ska vara helt ärlig att de verkar hur gulliga som helst.  Har du bild på dem?
    mycketsaft skrev 2012-11-12 10:55:09 följande:
    inte snygga alls (tycker jag) men jag har sett värre...
    Vilka då?

• LadyTeague

Detta är nog det fulaste jag sett!
    De ska tydligen vara jättebra på stranden, för man får inga fula bikinilinjer...? 
  • mycketsaft
    LadyTeague skrev 2012-11-12 11:02:16 följande:

De ska tydligen vara jättebra på stranden, för man får inga fula bikinilinjer...? 
    det där var fult!!
    lille Birger skrev 2012-11-12 11:01:26 följande:
    Jag tycker om jag ska vara helt ärlig att de verkar hur gulliga som helst.  Har du bild på dem?

Vilka då?

Jag jobbar på sjukhus och har sett fruktansvärda underkläder ibland ;) Sjukhusets egna trosor/kalsonger är inte bland de hetaste.. ska se om jag hittar någon bild..

• Snöviolen
    LadyTeague skrev 2012-11-12 11:02:16 följande:

Ser ju ut som en stålbinda.
  • Cartjan
    lille Birger skrev 2012-11-12 11:01:26 följande:

Vilka då?

Nja, ska se i förrådet om de ligger kvar i ngn låda. Jo, jag förstår hur man kan tro att det skulle vara gulligt men jag lovar dig - det är de inte!Död
Svar på tråden Vilken är den fulaste trosan du någonsin sett?