• Vimsan77

I som har 2 pojkar o en flicka. Vad fick ni som fjärde barn?

Ni som har det så här Barn 1: pojke Barn 2: pojke Barn 3: flicka Barn 4: ?????? Vad fick ni för kön på erat fjärde barn?

• Svar på tråden I som har 2 pojkar o en flicka. Vad fick ni som fjärde barn?
  • Kastrullresan

Jag fick mina tre första barn i den ordning du beskriver. Fyran blev en pojke så totalt sett 3 pojkar och 1 flicka. Jag var 28 nästan 29 när jag fick min sista.

• Lalatii

Jag har kille, kille, tjej, fjärde barnet blev en kille, jag skulle fylla 34 år samma år som han föddes.

• LizG

Nämen nu blev den långa texten kapad av iphonen... det ska stå:

Kille, kille

• LizG

testar igen, denna gång från datorn..

Kille, kille & tjej (tvillingar) och sen fick vi en till tjej. Jag var 30 när lilltjejen föddes.  

• mama7901

pojkr,pojke,flicka,flicka väldigt praktiskt :)

• Stjärnfall76

jag känner tre familjer som följt den ordningen, och två av dem fick pojkar som nummer 4 och en fick en flicka som nummer 4.

Känner fler som har 4 barn men i annan ordning och de flesta har 3 pojkar och en flicka. Men det stämmer ju med statistiken att det ska födas något fler pojkar än flickort

Själv har jag också tre killar och en tjej, men inte i samma ordning som du nämner  

• Dr Mupp

Flicka, pojke, pojke och så en pojke till på slutet.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • FruMadde4barnTätt

pojke, flicka, pojke och fjärde blev pojkeGlad

• UmmAli

1. pojke 2. pojke 3. flicka   4. pojke

• Mamma till 5 underbara barn

Pojke , pojke , flicka , flicka :)

Svar på tråden I som har 2 pojkar o en flicka. Vad fick ni som fjärde barn?