Bisexualitet och nyfikenhet?
hur vet man om man är homosexuell eller "endast" bi? Kan man flyta omkring på en skala dvs. vara 70 procent gay, men 30 procent hetero? Vad tror ni?
Vad är skilland på bi och nykfiken?
hur vet man om man är homosexuell eller "endast" bi? Kan man flyta omkring på en skala dvs. vara 70 procent gay, men 30 procent hetero? Vad tror ni?
Vad är skilland på bi och nykfiken?
Ingen aning.Jag är kvinna. Jag har en sambo,lever i ett hetroförhållande. Hade förhållande med killar när jag var yngre.
Men, en period var jag vansinnigt kär i en tjej. Vi var " vänner" och det var inget mer än så. Hon kallade sig bi och en kväll hade vi sex. Det var bra, men det blev inget mer efter det. Hon flyttade, jag med och jag har aldrig mer känt för kvinnor på det sättet.
Måste man verkligen sätta en etikett på sin sexualitet?
jag vet inte. Vet inte vad jag ska kalla mig själv. Jag tycker inte det borde behöva vara 50/50 för att kallas bisexuell, jag brukade se det som att en lesbisk tjej ALDRIG någonsin blivit attraherad av en man, men har fattat nu att det som "räknas" är det stora hela.
Jag KAN bli attraherad av män, men inte bli kär i dom (tror jag, you never know) och jag föredrar tjejer, vill bara träffa tjejer. Har på senaste tiden tänkt att jag är lesbisk eftersom jag har erfarenhet av förhållanden med bägge kön men efter att jag började träffa tjejer inte vill vara med en kille igen.