• Anonym (vill hitta Henne)

lesbiska par, hur träffades ni?

nyfiken, många verkar ha träffats genom olika internetsajter tex. Hur hittade ni varandra?

• Svar på tråden lesbiska par, hur träffades ni?
  • Anonym

Jag träffade också min flickvän på jobbet.

• Mikuloid

Genom en HBTQ-sida, qruiser självklart, finns inte mycket annat.
    Är mycket lycklig med henne nu och skulle inte ha något emot att göra henne min fru (ja fru, inte partner)  

• Anonym
    DaVinci skrev 2012-11-12 22:19:49 följande:
    Anonym gymnasieskola, är du min fru? Haha!
    Om det är du på bilden, så nä.

tack för alla svar! mera

• Anonym

Vi träffades på universitetet, gick i samma läkarklass.

har ju ingen, letar!!!

• snarf

Pratade med min tjej på qx i ca två veckor innan vi tog en dejt. Idag har vi varit tillsammans i 3 år.

åh va fint!

får lite hopp om qruiser ändå !

• Mikuloid

Absolut! qruiser är ju den bästa HBT-sidan du kan ta dig till om du vill hitta någon, man kan börja med lite chatt och sedan bestämma fika tillsammans.
    Jag kan starkt rekommendera, men man får arbeta upp lite tolerans mot alla kåta män som stöter på en. 

haha, ja precis. Väldigt mycket killar som är inne och kollar på min sida hela tiden, men inte fått några äckliga mail än

fler som vill dela med sig?

• Gaytjej

Jag och min fru hängde på samma hästforum, hon beställde ett hästporträtt av mig varpå vi började prata via ICQ och så småningom träffades vi IRL...

... Och nu 11 år senare är det villa-volvo-vovve, eller lite mer exakt hästgård, två volvosar, två vovvar, fyra hästar och två barn.

Som det kan bli =)

Regnbågspäron? Välkomna till vår grupp!: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/regnbagsfamiljer-108/forum

wow, va kul! låter fint, grattis

• Anonym (lovey)

Min flickvän gick på min dåvarande skola. Hon stalkade mig i ett år innan jag blev intresserad. Andra året, första dagen såg jag henne plötsligt med andra ögon och blev blixtkär. Lustigt hur det kan vara..

haha, coolt

• xenastina

jag undrar med detta...
    bor i göteborg och känner mer och mer att jag skulle vilja hitta någon...
    tycker jag hållit på med qx i alla år men inget.... bara blivit kär i straighta tjejer och det har ju bara gett problem....
    Nu som gravid tänkte jag att kanske om man går i mamma grupp för regnbågsfamiljer ;) vem vet liksom? så sa barnmorskan att i den är det typ bara par... så jag skulle kanske känna mig mer ensam i den än den "vanliga"....

Svar på tråden lesbiska par, hur träffades ni?