Ruvar på en Blastocyst. Häng med!
2 ivfer som inte gått bra. Tar nya tag och fick idag insatt en blastocyst i Uppsala. Fler i samma sits?
2 ivfer som inte gått bra. Tar nya tag och fick idag insatt en blastocyst i Uppsala. Fler i samma sits?
Dag 14 efter ÄL. Ingen mens....
Så bra! Jag är på dag 11 sen äl. Känns drygt nu. Fortfarande känner jag inget särskilt förutom ömma bröst. Tycker det känns som att det "rinner" där nere hela tiden, kanske crinonet eller så är det snart mens på g
Det är säkert crinonen Fiffig. Vi håller tummarna för det. Kram! :)
Här var det mens så det blir en månads paus sen påt igen.
Åh suck! Jag tror det är kört här med. Har ni i frysen eller blir det ny behandling?
Jag hoppar in här om det är ok?!
Gjorde FET i tisdags, fick en femdagars blasto. Har innan det gjort ett ET och ett FET, det första fäste nog aldrig och det andra blev missfall i v 7. Testdag 3/12.
Cillat välkommen! :)
TS: nej vad ledsamt! :(
Fiffig: Vi står på noll, inga i frysen och detta är tredje försöket av tre finansierade. Vi vet inte vad vi ska göra nu. Först vänta ut testdagen och sedan får vi se om vi orkar en till tur i IVF-karusellen. :( Men ge inte upp gumman förrän du VET att det är kört. Kram!
Hej! jag hoppar också in här. Jag fick en blastocyst insatt i söndags. Igår kväll (ruvardag 5) fick jag en blödning så jag funderar om det kan vara nidblödning eller mensen som redan börjat komma. Någon fler som varit med om blödning kring dag 5? Det var färskt mörkt blod med hinnor
Glömde skriva att det är stimulerad FET..
Här blev det inte bebis den här gången. Sen igår rinner blodet värre än en vanlig mens. Idag struntar jag i crinonen, känns som ingen idé. Man känner ju sig bara ofräsch. Vi behöver knappast ta testet imorgon heller. Kan omöjligt finnas något kvar därinne. Suck, suck. Men vi börjar hämta oss lite nu. Bakade lussekatter och gjorde lite julmysigt istället.
Välkommen Yrja! Jag tar fasta på dina ord och hoppas du har rätt i att man kan blöda mycket men ändå plussa. Ruvardag 7 började jag få spottings och sedan har det fortsatt läcka fram till igår. I dag inget men jag ska inte testa förrän på måndag och har fortsatt ta crinonen varje dag.
Vi får hålla tummarna för att det bara är en nidis. Jag vet faktiskt inte skillnaden men fortsätt följa rekomendationerna till du pratat med kliniken igen.
Fiffig: jag har också börjat gå in i adventstiderna. I dag har jag putsat fönster och satt upp julgardiner i köket. Får ta lite i taget. Lussebullar blir det nästa helg. :)
Tack Puffin! Vilken ruvardag är du på nu? Jag håller tummarna för testet på måndag!
Ruvardag 12 lördag. Men sedan en timme tillbaka ruvardag 13. :)
Test i morse. Negativt resultat. :( Jag lämnar tråden nu med varmaste lyckönskningar till er andra. Hoppas verkligen att vi alla får våra plus någon dag. Kram!
Någon fler än jag kvar här?
Jag är kvar! RD 9. Du då? Symtom? Jag har bara spända bröst som blivit större och så drömmer jag massor!!!
Jag håller med. Vi tar den andra tråden!