• Tvåbarnsmamma67

Har haft sex med min dotters pojkvän för 2a gången, hjälp! vad och hur ska jag förklara att det var ett misstag?

Jag skrev ett långt inlägg som förklara min situation för ett tag sen här: www.familjeliv.se/Forum-3-102/m67114845.html
    (Lite sammanfattat, jag är ensamstående bor med mina 2 döttrar samt pojkvän till min dotter bor med oss också, jag har sett honom naken lite då och då och började fantisera samt börja gilla honom, varje gång jag såg honom så fick jag upp konstiga och sjuka ''bilder och tankar''.)

Nu är det så att nånting gick helt fel och jag och dotterns pojkvän har legat med varandra för andra gången nu, jag vet att det är sjukt samt det värsta en mamma kan göra mot sin dotter men alla gör misstag. Andra gången vi  hade sex var för en vecka sen ca då jag och killen låg i sängen så kom min dotter hem från en tjej-kompis födelsedagsfest, hon kom in i rummet och såg vad vi höll på med. Jag fick en black out visste ej vad jag skulle göra samt blev stressad och kände mig äcklig samt ''dålig''. Min dotter blev så förstörd att hon börja skrika och gråta rakt ut och kalla mig för massa saker, jag försökte lugna henne men hon kalla mig hora gång på gång. Killen tog på sig kläderna fort och gick ut ur rummet. Min dotter blev helt förstörd efter den kvällen, jag som är hennes mamma krossade hennes hjärta. Efter den kvällen har jag inte sett henne då hon rusa hem till sin pappa och har ej kommit tillbaka. Jag har sån ångest, illamående samt känner mig äcklig efter den kvällen. Vet inte vad jag ska ta mig till, vad ska jag göra? hur ska jag förklara för henne? hur ska jag be om förlåtelse? Snälla behöver hjälp :( mår inte bra alls nu. Inga moraltanter nu jag vet att det jag gjorde var fel samt ett STORT misstag av mig. Borde aldrig gå såhär långt. Ni behöver inte klandra mig jag mår dåligt tillräckligt. Behöver hjälp samt tips på vad och hur jag ska göra nu. Dottern vägrar svara på mina samtal, hon är helt förstörd. Hon svarar inte på pojkvännens samtal heller samt vägrar träffa oss.

• Svar på tråden Har haft sex med min dotters pojkvän för 2a gången, hjälp! vad och hur ska jag förklara att det var ett misstag?
  • lunatic

Alltså jag har läst hela tråden och jag är medveten om att den är tre år gammal, men kan inte hjälpas än att kommentera. Jag arbetar med allvarligt psykiskt sjuka människor och med den historien du radat upp så klassar du ganska högt på den skalan. Är dödligt nyfiken på hur det gick sen, vilket fler verkar vara.

Är du fortfarande tillsammans med killen? Har du någon kontakt med dottern? Inser du att dina handlingar kan ha gjort din dotter till en benzo missbrukare? Har du rannsakat dig själv de senaste tre åren alternativt skaffat hjälp? Annars är det hög tid att göra det.

Det minsta du kan göra är att ge oss svar.

• Mat älskaren

Jag har nu läst igenom hela tråden och ja kunde inte heller låta bli att svara (trots att den är 3 år) jag själv är en tonårs tjej med en pojkvän, och jag kan säga att de du gjorde är oförlåtligt. Jag skulle ha väldigt svårt att förlåta min mor om hon gjorde något sådant, men samtidigt så har man ett band till sin mor som ej går att förklara. På lång sikt skulle jag väl börjat prata med henne, och bo hos henne, men jag skulle aldrig kunna förlåta henne/ se henne i ögonen på samma sätt :)

• Felssan

Det finns ingenting o göra tyvärr..

Du har gjort dina fel o du har olyckligtvis förlorat din dotter då det är självklart att hon inte vill ha nått mer med dej o göra... Er relation kan du kolla efter i himlen, vill inte klandra dig eller nånting, vill bara vara ärlig.

• Fartilltre

Hej efter att jag läst va du gjort blir jag först arg men sammtidigt förstår jag dig .

Först måste ni alla tre sätta er ner och prata ut om det som inträffat .

Varför hände det ni va två om det så pojkvännen har skuld till det inträffade så han måste få förklara sig.

Kvinnor som fattar tycke för yngre är inte ovanligt så du är inte ensam .

Våga va öppna mot varandra vem vet dottern kan tycka det vore spännande va tre.

Då blir alla nöjda .

• Alexiov

Mitt råd är inte till dig utan till din dotter och det är att acceptera att hon har en sjuk mamma. Alla föds vi inte med bra föräldrar. Somliga får tyvärr riktigt dåliga föräldrar och beteendet som beskrivs känns obotligt sjukt. Bara att gå vidare. Förmodligen bäst att minimera kontakten.

• Asirna

Ska om några månader flytta ihop med min partner, så blir sambo snart! :)

• Polasmos

Wow... everyone in here is nothing but judgemental. Shot happens get over it. People fuck up deal with it. No one is saint. To you the mother shit did happen and you need to face the consequence and be an adult about it.... all i know is you are not the first to do this and the last folks deal with this kind of issue day in and say out.. if it's settled cool if not then let it settle let your daughter cool down and then sit to talk for now emotions are sky rocket high. Let her calm down in her own.

Ops
  • Asirna
    Asirna skrev 2016-06-02 01:11:47 följande:

Ska om några månader flytta ihop med min partner, så blir sambo snart! :)

Vänta, hur fan kom det inlägget hit?

Datorn måste hakat upp sig så det hamnade fel.
  • Hhhhyyyyvvvvååååääää

Nu verkar det som om du tycker synd om dig! Hur jävla självisk får man lov att vara! Hon är din dotter och du som mamma ska ställa upp och finnas där för henne! Du som mamma ska också setta hennes behov före dina egna!! Hol dina hormoner i styr billiga idiot! Så du vill inte ha skit för att du har jortt detta! Läs fan vad du har skrivit!! Hör du inte hur jävla fel det låter de du skrev! Om du inte vill ha skit för detta så är det jävligt osmart att lägga ut detta på Familjeliv! Det är en jävligt storslagen sida där man kan hitta vad som hälst bara genom med att klicka på enter! Är det inte jävligt uppenbart att du får skit för detta då?! Gilla om ni holer med mig!

Kdidzzx
  • Asirna
    Hhhhyyyyvvvvååååääää skrev 2016-09-05 12:09:32 följande:

Nu verkar det som om du tycker synd om dig! Hur jävla självisk får man lov att vara! Hon är din dotter och du som mamma ska ställa upp och finnas där för henne! Du som mamma ska också setta hennes behov före dina egna!! Hol dina hormoner i styr billiga idiot! Så du vill inte ha skit för att du har jortt detta! Läs fan vad du har skrivit!! Hör du inte hur jävla fel det låter de du skrev! Om du inte vill ha skit för detta så är det jävligt osmart att lägga ut detta på Familjeliv! Det är en jävligt storslagen sida där man kan hitta vad som hälst bara genom med att klicka på enter! Är det inte jävligt uppenbart att du får skit för detta då?! Gilla om ni holer med mig!

Reagerade också på denna vidriga historia.

Den är dock flera år gammal och ingen har sett till TS.

Denna tråd bör stängas ner, folk reagerar på detta och denna tråd som är från 2012 dyker upp om och om igen..
  • En som löser problem

Vilken mamma har sex med sin dotters pojkvänn. Att du gör så här tycker jag är rent av äckligt. Din dotter borde hitta en Annan mamma och lämmna dig. Du är ingen bra mamma och har ingen koll på mammaroll

• Trevlig man

5 år senare..... to be continued

• Oliviann

för andra gången AV MISSTAG? Det är inget misstag, inte ens för första gången, det är ett val OC HDU ÄR FAN ÄCKLIG!!!!!!! Hoppas hon ldrig pratar med dig igen

• Lmadde2007

Hej jag kar haft ett riktgt knull/sex liv jag sexar/knullar med min pojkvän med kondomer!

Det är skönt för snippan och snoppen!Tack!

Sex/knull
Svar på tråden Har haft sex med min dotters pojkvän för 2a gången, hjälp! vad och hur ska jag förklara att det var ett misstag?