• Ungmorsa95

Någon mer i dalarna? bf i april 2013!

Tänkte kolla om någon mer är från dalarna? Min pojkvän är därifrån & vi flyttar upp dit "igen" 16/11-2013.
    Jag är 17 år & har BF i April 2013 med första barnet som blir en liten flicka!

Tänkte om någon mer finns här & vill dela med sig av allt graviditeten gör för oss? Vore kul med fler, oavsett åldrar!! :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-14 14:57
    Btw, jag har bott i västerås innan, så folk därifrån är också välkomna :D

• Svar på tråden Någon mer i dalarna? bf i april 2013!
  • Maandus
    Ungmorsa95 skrev 2012-11-14 14:55:56 följande:
    Tänkte kolla om någon mer är från dalarna? Min pojkvän är därifrån & vi flyttar upp dit "igen" 16/11-2013.
    Jag är 17 år & har BF i April 2013 med första barnet som blir en liten flicka!

Tänkte om någon mer finns här & vill dela med sig av allt graviditeten gör för oss? Vore kul med fler, oavsett åldrar!! :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-14 14:57
    Btw, jag har bott i västerås innan, så folk därifrån är också välkomna :D

Hej!
    Jag är från Dalarna :) har dock inte BF i April, utan i Maj :) 

Jag heter Amanda, är 20 år och bor för närvarande i Leksand (bodde i Borlänge tidigare)
    Glad     
  • Ungmorsa95
    Maandus skrev 2012-11-15 08:54:58 följande:

Hej!
    Jag är från Dalarna :) har dock inte BF i April, utan i Maj :) 

Jag heter Amanda, är 20 år och bor för närvarande i Leksand (bodde i Borlänge tidigare)
    Glad     
    Okej, hur långt gången är du då? :D
  • Ungmorsa95
    Maandus skrev 2012-11-15 11:21:17 följande:
    Är i vecka 14 (13+6) :)
    Okej, känner du av nått än då? Eller syns de? :)
  • Maandus

Jag började må exxtremt illa i vecka 7, spydde konstant, hela dagar, postafenen fick mig att må relativt bra iallafall. 
    Magen har börjat "puta", men det är väl en bit kvar tills det verkligen syns :)

Nu har jag dock drabbats av sinnesjuka smärtor i nedre delen av ryggen, baken/ ut i höften och baksidan av låren. Min barnmorska misstänker tidiga besvär av foglossning. Men ska ner och träffa henne idag för att utesluta urnvägsinfektion som spritt sig. Så det känns väl inte jätte kul.. Men det har ju något fantastiskt med sig i slutändan så :)

Själv då? Hur har du mått, hur mår du & syns det än? :D     

• Ungmorsa95
    Maandus skrev 2012-11-15 14:26:17 följande:
    Jag började må exxtremt illa i vecka 7, spydde konstant, hela dagar, postafenen fick mig att må relativt bra iallafall. 
    Magen har börjat "puta", men det är väl en bit kvar tills det verkligen syns :)

Nu har jag dock drabbats av sinnesjuka smärtor i nedre delen av ryggen, baken/ ut i höften och baksidan av låren. Min barnmorska misstänker tidiga besvär av foglossning. Men ska ner och träffa henne idag för att utesluta urnvägsinfektion som spritt sig. Så det känns väl inte jätte kul.. Men det har ju något fantastiskt med sig i slutändan så :)

Själv då? Hur har du mått, hur mår du & syns det än? :D     
    Började också må illa i v 6-7 och mått dåligt fram tills vecka 18.. Mår dock bättre nu, ibland lite på morgonen bara :)

Ajdå! Hoppas verkligen inte att det är foglossning redan! Har ibland ont i låret typ x) Ja, syns massor! Ska försöka ta en bild ikväll, så kan jag lägga upp här! :D
  • Maandus

Okej, skönt att du mår bättre nu :)

När var ni på UL? (i vilken vecka alltså) :D

Jag var till barnmorskan igår, som ansåg att jag behöver bli sjukskriven, så nu försöker jag få kontakt med VC så jag får en läkartid. Hoppas innerligt att det är nån nerv som ligger i kläm och inte foglossning ..     

• Ungmorsa95
    Maandus skrev 2012-11-16 09:32:37 följande:
    Okej, skönt att du mår bättre nu :)

När var ni på UL? (i vilken vecka alltså) :D

Jag var till barnmorskan igår, som ansåg att jag behöver bli sjukskriven, så nu försöker jag få kontakt med VC så jag får en läkartid. Hoppas innerligt att det är nån nerv som ligger i kläm och inte foglossning ..     
    Första var en "akut ul" som dom så fint kallade det , v14 (13+5) för att se vilken vecka jag är i & RUL i (17+5) v18 :)) Går in i vecka 20 idag!!! (19+0) :D Kan ju vara ischias nerven som ligger ikläm också :)
  • Ungmorsa95
    Maandus skrev 2012-11-16 14:14:00 följande:
    Okej, vad kul :D

Vart i dalarna ska ni bo btw? :) 
    Vi väntar på flyttbilen nu :D I st. skedvi :D
  • Oon

Bor i Hedemora, tidigare från kungsör :) ska ha barn nr två i slutet av februari :)

Bf 100922 och Bf 130220
  • Maandus

Ungmorsa95, jaha.. haha jag är från säters kommun, så det var ju lite kul :D

Svar på tråden Någon mer i dalarna? bf i april 2013!