• FloPow

Present till 20årig kille!

Hej.

Jag är på jakt efter en present till min lillebror som snart fyller 20 år. Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa? Jag hittade en jätterolig present på coolstuff med en jättenäsa som man hänger på badrumsväggen och som det kommer duschgel ur ena näsborren. Men kanske är det ingen lämplig 20års present?

Har ni några tips? Han har redan allt, och han gillar det mesta. Hade varit så tacksam om ni kom med tips.

• Svar på tråden Present till 20årig kille!
  • Thessalie

Oh! Jag köpte en typ dinosaurie-växt från coolstuff till min brorsa för ett par år sedan! Den var väldigt uppskattad! Den kan inte vissna utan rullar ihop sig till en boll när den inte får vatten, och så snart den får vatten igen så rullar den ut sig och blir grön igen =)

Jag tycker alltid att roliga presenter med eftertanke passar oavsett om det är jämn födelsedag eller inte. Humor brukar alltid uppskattas =) Särskilt syskon emellan om man inte ger för jättesummor till varandra (jag och mina syskon ger mest symboliskt till varann).

• Thessalie

Så, (glömde ju poängen) jag tycker en jättenäsa med duschgel låter som en bra present ;)

• Miew

Min lillebror flyttar hemifrån nu när han fyller 20 så han får ett fint knivset av mig

• BBB

Bälte.
    Halsduk och mössa.
    Plånbok.
    Cigarr. Flaska bubbel.
    Biobiljetter.
    Kokbok.
    Snygga glas till öl/vin.
    Snygg ljusslinga att ha inomhus.

Ärligt talat, jag vet inte. Det är skitsvårt att hitta på till killar tycker jag. Skriv gärna vad det blevGlad

• La Lola

Saker till det egna hemmet.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • FloPow

Tack för era svar. Många av era förslag var bra. Att köpa nåt till lägenheten var uteslutet eftersom han har allt redan. Så det stod mellan biobiljetter och den där jättenäsan som jag pratade om innan. Jag har köpt det senare alternativet. Tänkte köpa nåt till det med. Kanske blir det några kondomer:p Nej, men det blir nog nån trisslott på det. Eller nån finare choklad. Det återstår att se.

Svar på tråden Present till 20årig kille!