• Anonym (Inredning)

HJÄLP MED ATT HITTA TAVLA-SVART MED VIT TEXT SHABBY CHICK

Är på jakt efter en tavla, såg den på ett café för ett tag sen.. Det var en svart tavla med vit text, kommer tyvärr inte ihåg texten med det handlade typ om livet och i slutet var det något i stil med 'innan/sen fick jag dig' typ att livet hade fått en mening när man fick barn! Är en chansning men någon kanske vet vilken jag tänker på eller har den hemma!

• Svar på tråden HJÄLP MED ATT HITTA TAVLA-SVART MED VIT TEXT SHABBY CHICK
  • tildatiger

:D Hur tänkte du nu då?

Eller är du en så lyckligt lottad människa att du inte vet vad "familjehem" är och tror att det här forumet handlar om inredning och andra saker om hemmet?

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med svar på frågan, men du får nog snabbare svar om du lägger frågan i ett lämpligare forum ;)

• Anonym (Inredning)

Oj ny på den här sidan såg bara dessa kategorier men ska söka mig till i inredning! :)

• Lilia
    tildatiger skrev 2012-11-21 20:36:43 följande:
    :D Hur tänkte du nu då?

Eller är du en så lyckligt lottad människa att du inte vet vad "familjehem" är och tror att det här forumet handlar om inredning och andra saker om hemmet?

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med svar på frågan, men du får nog snabbare svar om du lägger frågan i ett lämpligare forum ;)

Svar på tråden HJÄLP MED ATT HITTA TAVLA-SVART MED VIT TEXT SHABBY CHICK