• blomma­ren
    Äldre 17 Nov 18:35
    7238 visningar
    8 svar
    8
    7238

    Förfestspelet-regler

    Hej! 

    Jag köpte förfestspelet (svart låda) idag på loppis men reglerna fattades. Är det någon som kan berätta lite kort hur det går till? 
    Tack :) 

  • Svar på tråden Förfestspelet-regler
  • Äldre 17 Nov 18:37
    #1

    googla!

  • blomma­ren
    Äldre 17 Nov 18:40
    #2

    Jag har redan provat! Det finns ingenstans och vi ska spela det ikväll.

  • blomma­ren
    Äldre 17 Nov 18:42
    #3

    skulle vara jätte tacksam om någon visste :)

  • Äldre 17 Nov 18:46
    #4
    Du som aldrig spelat förfestspelet kan inte med gott samvete säga att du någonsin förfestat! Förfestspelet kombinerar alla bitar för en lyckad förfest: massvis med dricka, galna uppdrag, bra musik, intima frågor och framförallt: många skratt! 

    Du kommer lära känna såväl nya bekantskaper som gamla barndomsvänner bättre med frågor som: "Vem i rummet tros sig känna dig bäst? Berätta något den personen ännu inte känner till om dig"

    Frågor om sex, t.ex: "Vilket är det underligaste stället du haft sex på?"

    Och utföra uppdrag i stil med: "Ställ dig upp och visa med en charad hur kvällen ska bli"

    Som tur vad får du även ett begränsat antal frikort att använda till de allra magstarkaste frågorna/uppdragen.

    Snyggt helkvällspaket för livade, otvungna förfester med glimten i ögat och kling i glasen
  • blomma­ren
    Äldre 17 Nov 18:48
    #5

    Jo tack jag har läst detdär Tungan ute  men jag behöver information om t.ex. hur många fripass kort varje deltagare får och om de gråa rutorna är för alla och liknande. Vi kan hitta på själva men det skulle vara roligare att veta hur det ska spelas egentligen. Skål

  • blomma­ren
    Äldre 17 Nov 19:04
    #6

    någon som kan hjälpa mig?

  • Äldre 23 Oct 21:26
    #7

    Hej!

    Inser att jag är försent ute med att skicka reglerna

    Har dock tips på ett annat roligt förfestspel som är framtaget i samarbete med Tomas Järvheden.

    Det heter Våghals och ni kan hitta det och andra roliga festspel på http://spelskap.se/fest

    Hälsningar

    Rickard på Spelskap           

  • Fri 16 Sep 2022 13:20
    #8
Svar på tråden Förfestspelet-regler