Ni som har 3,4 eller fler barn...Hur bor ni?
Hej!
Jag undrar bara hur ni med minst 3 barn bor? Lgh? Hus? Hur många kvm? Rum? etc?
Jag är lite nyfiken bara
Tack!
Hej!
Jag undrar bara hur ni med minst 3 barn bor? Lgh? Hus? Hur många kvm? Rum? etc?
Jag är lite nyfiken bara
Tack!
Som minst på 94 kvm i en väldigt dåligt planerad lägenhet och nu i villa på 150 kvm.
4 barn. 5rok ca 140kvm. 2 yngsta kommer dela rum när vi slutar samsova.
Jag skrev tidigare i tråden men nu har vi flyttat till en 3a på 70 kvm, bodde tidigare i en 2a på 57 kvm.
Flickorna 14 år och 10 år får dela rum och pojkarna 6 år och 4 år får dela rum. Själv sover jag i vardagsrummet och det funkar bra. I den här lägenheten kunde jag dela av det så min säng "göms" bakom soffan. Köket är enormt och jag får utan problem in ett bord för 8-10 personer.
Tre barn, äldsta 3,5 år. Vi sover alla i samma rum, och hyr ut ett rum till min svägerska. Vi bor i en trea på 86 kvadrat. Hade väl inte tänkt bo så hela livet, men ingen har väl (tror jag?) dött av att bo trångt och mysigt :)
Tre barn. Radhus 117 kvm, fyra sovrum, två badrum. Hade gärna haft större, men visst funkar det!
3 barn + 2 vuxna.
Vi har precis ärvt en stor herrgård lite utanför stan.
11 rum, 3 badrum, 2 kök (ena köket skall göras om till ett bibliotek).
Bodde i en 3:a på 76 kvm innan!
Vi är fem plus två hundar och två katter, bor i en lägenhet i form av radhus med egen gård, en fyra. Skulle gärna ha en femma men området där vi bor är ganska svårt att få tag på lägenhet i. Barnen är i åldrarna sex, åtta och fyra månader.
Tre barn (9 mån, 4 år, 12år), bor i lght 108 kvm.
Hej här är vi 7 barn :) och Har ett hus på landet 7 1/2 rum med 2 toaletter och kök på ca 200 kvadratmeter 4 små delar rum + 1 lekrum och resten har varsit rum
4 barn, villa 6 rok, 158kvm