• tingeling34

Fler som är drabbade???

Jag efterlyser andra föräldrar som har /är i behov av hjälp av myndigheter  som INTE får den hjälp de behöver.
    Föräldrar som är oroliga för sina barn som inte mår bra pga en situation som uppstår mellan föräldrarna.
    Jag har två barn som bor hos sin pappa där de tydligen får uppleva våld och psykiska kränkningar.
    Deras pappa säger att jag inte vill träffa de, att jag inte älskar de men det är han som håller de borta från mig.
    (det går att bevisa)
    Det är andra gången detta året som jag tar kontakt med socialen för att barnen lever som de gör.
    Jag kan inte göra nåt själv för jag lever i rädsla , jag är skit rädd för va han kan göra mot mig .. OM jag skulle göra det socialen sa till mig att göra.
    Har försökt få fram detta men de har bara sin inställning att folk förändras :(

Detta är väldigt viktigt för alla barn som är utsatta av nån slags övergrepp.. Jag kan inte kämpa för detta själv längre eftersom jag blir misstrodd, att de bara tar pappans ord hela tiden.

Jag vet att det finns många som lever som jag gör...
    Vi kanske kan göra nåt tillsammans...
    Nåt måste göras , inte bara för mina barns skull utan för alla utsatta barns skull!!!
    Om ni vill ha en mer inblick i vad som händer i mitt liv så finns det en blogg. Skicka ett meddelande om intresse finns..
    där står det mycket om detta o mycket annat.. :)

• Svar på tråden Fler som är drabbade???
  • Anonym (insatt)
    tingeling34 skrev 2012-11-21 12:24:44 följande:
    Jag efterlyser andra föräldrar som har /är i behov av hjälp av myndigheter  som INTE får den hjälp de behöver.
    Föräldrar som är oroliga för sina barn som inte mår bra pga en situation som uppstår mellan föräldrarna.
    Jag har två barn som bor hos sin pappa där de tydligen får uppleva våld och psykiska kränkningar.
    Deras pappa säger att jag inte vill träffa de, att jag inte älskar de men det är han som håller de borta från mig.
    (det går att bevisa)
    Det är andra gången detta året som jag tar kontakt med socialen för att barnen lever som de gör.
    Jag kan inte göra nåt själv för jag lever i rädsla , jag är skit rädd för va han kan göra mot mig .. OM jag skulle göra det socialen sa till mig att göra.
    Har försökt få fram detta men de har bara sin inställning att folk förändras :(

Detta är väldigt viktigt för alla barn som är utsatta av nån slags övergrepp.. Jag kan inte kämpa för detta själv längre eftersom jag blir misstrodd, att de bara tar pappans ord hela tiden.

Jag vet att det finns många som lever som jag gör...
    Vi kanske kan göra nåt tillsammans...
    Nåt måste göras , inte bara för mina barns skull utan för alla utsatta barns skull!!!
    Om ni vill ha en mer inblick i vad som händer i mitt liv så finns det en blogg. Skicka ett meddelande om intresse finns..
    där står det mycket om detta o mycket annat.. :)
    Vilken hjälp har du bett om och vilka myndigheter har du kontaktat? Missnöje över myndigheters bemötande handlar ofta om att "gemene man" har en övertro på vilket mandat exv soc/familjerätten har. ...
  • Tow2Mater
    tingeling34 skrev 2012-11-21 12:24:44 följande:
    (det går att bevisa)
    Om inte samtal via Familjerätten ger dig kontakt med barnen, ska du stämma pappan i Tingsrätten. Barnen har rätt till umgänge med dig.
  • Månstråle

Ts jag kan inte inboxa dig men kan du inte inbokat din blogg till mig, jag har varit i din sits tror jag men kommit ur det, skicka en mejladress med kan jag skicka ett mejl om hur jag tog mig ur det

• Månstråle

Fick ett inbox meddelande men då jag inte har en mejl kan jag inte hjälpa då jag via mobil inte kan svara i inboxen. Skicka gärna en mejladress så kan jag svara där kan vara en slaskmejl inget som avslöjar dig annars önskar jag dig lycka till

• tingeling34

Jag vet att jag kan gå via tingsrätten och har gjort det men de skickar det bara till familjerätten o där kan de inte ta ställning eftersom han samarbetar när de är involverade. 
    Och får de att tro på allt han säger..
    Alla myndigheter är och har vart involverade i många år...  

• Månstråle
    tingeling34 skrev 2012-11-22 09:41:43 följande:
    Jag vet att jag kan gå via tingsrätten och har gjort det men de skickar det bara till familjerätten o där kan de inte ta ställning eftersom han samarbetar när de är involverade.  Och får de att tro på allt han säger.. Alla myndigheter är och har vart involverade i många år...  

Det är bra be soc göra utredningar vad säger de? Vet inte om det är du som inbokat men är det de så har du fått 2 mejl
  • Anonym (insatt)
    tingeling34 skrev 2012-11-22 09:41:43 följande:
    Jag vet att jag kan gå via tingsrätten och har gjort det men de skickar det bara till familjerätten o där kan de inte ta ställning eftersom han samarbetar när de är involverade. 
    Och får de att tro på allt han säger..
    Alla myndigheter är och har vart involverade i många år...  
    Och du förstår inte varför ni blir skickade till familjerätten? Be din advokat förklara för dig!
Svar på tråden Fler som är drabbade???