Fler som är drabbade???
Jag efterlyser andra föräldrar som har /är i behov av hjälp av myndigheter som INTE får den hjälp de behöver.
Föräldrar som är oroliga för sina barn som inte mår bra pga en situation som uppstår mellan föräldrarna.
Jag har två barn som bor hos sin pappa där de tydligen får uppleva våld och psykiska kränkningar.
Deras pappa säger att jag inte vill träffa de, att jag inte älskar de men det är han som håller de borta från mig.
(det går att bevisa)
Det är andra gången detta året som jag tar kontakt med socialen för att barnen lever som de gör.
Jag kan inte göra nåt själv för jag lever i rädsla , jag är skit rädd för va han kan göra mot mig .. OM jag skulle göra det socialen sa till mig att göra.
Har försökt få fram detta men de har bara sin inställning att folk förändras :(
Detta är väldigt viktigt för alla barn som är utsatta av nån slags övergrepp.. Jag kan inte kämpa för detta själv längre eftersom jag blir misstrodd, att de bara tar pappans ord hela tiden.
Jag vet att det finns många som lever som jag gör...
Vi kanske kan göra nåt tillsammans...
Nåt måste göras , inte bara för mina barns skull utan för alla utsatta barns skull!!!
Om ni vill ha en mer inblick i vad som händer i mitt liv så finns det en blogg. Skicka ett meddelande om intresse finns..
där står det mycket om detta o mycket annat.. :)