Till alla er heterosexuella tjejer som lever med män men vill hitta en tjej att "leka" med, gärna under insyn av pojkvännen...
Hittar ni nånsin någon som är intresserad?
Jag förstår inte hur någon kan vara intresserad av att öppna sig så för någon som lever i ett förhållande och vill stanna i det, dessutom med en man och som bara vill "leka" med en tjej.
Även om jag var attraherad av en tjej skulle jag aldrig vilja klä av mig naken och ha sex med henne (som är något intimt för mig som jag bara vill ha med någon jag är intresserad av och kommer träffa igen, alltså inget one night stand) IFALL hon redan har en pojkvän som hon tänker stanna med.
Vad händer om tjejen ni söker får känslor och blir sårad?
Jag har fått många förfrågningar på tex QX av heteropar som vill ha trekanter eller ha sex medans killen tittar på osv och vad jag ser på andras profiler så skriver nästan alla tjejer "ej par eller killar" alltså de vill inte att par ska skriva till dom och fråga detta.
Så jag undrar om det någonsin nappar? Det bästa kanske vore isåfall att hitta ett annat heteropar, en tjej som också har pojkvän.