• Anonym (Lesbisk)

Till alla er heterosexuella tjejer som lever med män men vill hitta en tjej att "leka" med, gärna under insyn av pojkvännen...

Hittar ni nånsin någon som är intresserad?
    Jag förstår inte hur någon kan vara intresserad av att öppna sig så för någon som lever i ett förhållande och vill stanna i det, dessutom med en man och som bara vill "leka" med en tjej.
    Även om jag var attraherad av en tjej skulle jag aldrig vilja klä av mig naken och ha sex med henne (som är något intimt för mig som jag bara vill ha med någon jag är intresserad av och kommer träffa igen, alltså inget one night stand) IFALL hon redan har en pojkvän som hon tänker stanna med.

Vad händer om tjejen ni söker får känslor och blir sårad?

Jag har fått många förfrågningar på tex QX av heteropar som vill ha trekanter eller ha sex medans killen tittar på osv och vad jag ser på andras profiler så skriver nästan alla tjejer "ej par eller killar" alltså de vill inte att par ska skriva till dom och fråga detta.
    Så jag undrar om det någonsin nappar? Det bästa kanske vore isåfall att hitta ett annat heteropar, en tjej som också har pojkvän.

• Svar på tråden Till alla er heterosexuella tjejer som lever med män men vill hitta en tjej att "leka" med, gärna under insyn av pojkvännen...
  • Anonym

precis så kan det bli, dom flesta par som sysslar med detta,gör det på grund av flera läggningar samtidigt

voyeurism, , bisexualitet,  dold bisexualitet, ,

I parrelationer som gör detta, levs ofta alla dessa sidor ut,hos båda

Just den risken finns, en kvinna söker en kvinna och hon har en man, som hon har en relation med

Det är den lesbiske som ofta får känslor som står ensam kvar, sårad ensam och övergiven

Medan paret  går vidare, just för att bi sexuella lever i båda världarna

Bi light är bi under en vecka varje år, för att sedan helt förtränga detta under resten utav året

Men att få en flickvän .leva ihop gå ut och tala om det för sina vänner är ett större steg

Kvinnan kan känna sig utnyttjad. Bäst är nog att båda kvinnorna i mötet är bi,om ett sånt möte ska äga rum

Svar på tråden Till alla er heterosexuella tjejer som lever med män men vill hitta en tjej att "leka" med, gärna under insyn av pojkvännen...