Bergtuva skrev 2013-04-29 19:15:24 följande:
Neej vad trist att du missade att få se honom i Ullared...hoppas du kan få se honom nån annan gång istället! Det kröp nästan i kroppen på mig i helgen när han skrev meddelanden som var postade från Skåne...och så kunde man inte komma iväg och se honom....det var jobbigt som tusan vill jag påstå... Tur han kommer hit igen i höst! Jag kommer ju att längta ihjäl mig...
Jaa jag har också sett de två avsnitten på dokumentären flera gånger...liksom allt annat som finns...måste se nåt varje dag, och så har jag alltid hans låtar i öronen till och från jobb så jag hör hans röst hela tiden...:) Om man hade varit typ 14 år så hade det här varit ett rätt normalt beteende, men nu vetetusan alltså... Men men...man måste ju inte vara normal jämt eller?
Haha ja jag känner också att det vore hälsosamt att få nog av honom men det lär ju inte hända på ett tag känner jag...milda makter...
Ha, ha, jag känner verkligen igen mig i det du skriver-och till råga på allt är jag så galen att jag tycker att det är ROLIGT att uppföra mig som en 14-åring när det gäller YOHIO....
Bergtuva skrev 2013-04-29 19:08:21 följande:
Ja men de som inte är lika besatta som vi andra kan ju välja om de vill se på honom eller inte...man kan ju byta kanal...:)
Själv försöker jag hålla koll så att jag verkligen inte missar nånting alls, jag vill se ALLT!! :) Känner mig lite halvgalen sådär...

Igår var han visst hallåa på tv4 vid 21.00 och det missade jag tyvärr så jag var på dåligt humör i flera timmar sen...lite jobbigt haha
Neej, va? Hallåa på TV4, det har jag missat! Måste genast se om det finns någon länk...jag vill absolut inte missa något