• Anonym (Mrs vanilj)

Hjälp, jag blir kåt när jag ser Yohio

Herregud, jag vet inte vad som händer med mig, men jag har blivit alldeles betagen i den lille Yohio sedan jag såg honom på Skavlan. Han är ju söt som socker och jag inser att jag fantiserar om att ha sex med en sjuttonårig kille i spetsklänning. Vad skulle maken säga om jag avslöjade det? Det blev nog skilsmässa.Men jag blir blöt i trosan när jag ser honom.
  • Svar på tråden Hjälp, jag blir kåt när jag ser Yohio
  • Aniiee

Oroa er inte. Ni är nyfrälsta, det går över ;P

Vidga era vyer lite VK-scenen är stor...

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Anonym (1122)
    Bergtuva skrev 2013-04-29 19:15:24 följande:
    Neej vad trist att du missade att få se honom i Ullared...hoppas du kan få se honom nån annan gång istället!  Det kröp nästan i kroppen på mig i helgen när han skrev meddelanden som var postade från Skåne...och så kunde man inte komma iväg och se honom....det var jobbigt som tusan vill jag påstå... Tur han kommer hit igen i höst! Jag kommer ju att längta ihjäl mig... 
    Jaa jag har också sett de två avsnitten på dokumentären flera gånger...liksom allt annat som finns...måste se nåt varje dag, och så har jag alltid hans låtar i öronen till och från jobb så jag hör hans röst hela tiden...:)  Om man hade varit typ 14 år så hade det här varit ett rätt normalt beteende, men nu vetetusan alltså... Men men...man måste ju inte vara normal jämt eller?

Haha ja jag känner också att det vore hälsosamt att få nog av honom men det lär ju inte hända på ett tag känner jag...milda makter... 
    Ha, ha, jag känner verkligen igen mig i det du skriver-och till råga på allt är jag så galen att jag tycker att det är ROLIGT att uppföra mig som en 14-åring när det gäller YOHIO.... 
    Bergtuva skrev 2013-04-29 19:08:21 följande:
    Ja men de som inte är lika besatta som vi andra kan ju välja om de vill se på honom eller inte...man kan ju byta kanal...:) 
    Själv försöker jag hålla koll så att jag verkligen inte missar nånting alls, jag vill se ALLT!! :)  Känner mig lite halvgalen sådär...Tyst  Igår var han visst hallåa på tv4 vid 21.00 och det missade jag tyvärr så jag var på dåligt humör i flera timmar sen...lite jobbigt haha  
    Neej, va? Hallåa på TV4, det har jag missat!  Måste genast se om det finns någon länk...jag vill absolut inte missa något
  • Anonym (1122)
    Aniiee skrev 2013-04-29 20:05:15 följande:
    Oroa er inte. Ni är nyfrälsta, det går över ;P

Vidga era vyer lite VK-scenen är stor...
    Jag vet, jag har gillat Gackt sedan 2005...

så jag vet inte ens om jag kan kallas nyfrälstSkrattande 
  • Aniiee
    Anonym (1122) skrev 2013-04-29 20:14:20 följande:
    Jag vet, jag har gillat Gackt sedan 2005...

så jag vet inte ens om jag kan kallas nyfrälstSkrattande 
    ok.... så du gilar Gackt och YOHIO...... resten då? Nyfrälst på Yohio är du i alla fall, det märker jag det.... =)
  • Anonym (1122)

Är inte jätteinsatt förutom dem...men Versailles är också bra (och fina att se på)

när det gäller YOHIO, både nyfrälst och helfrälst antar jagKyss 

• Aniiee
    Anonym (1122) skrev 2013-04-29 20:24:48 följande:
    Är inte jätteinsatt förutom dem...men Versailles är också bra (och fina att se på)

när det gäller YOHIO, både nyfrälst och helfrälst antar jagKyss 
    Jag skulle kunna äta upp Hizaki...... han är så söt....

L'arc. Buck-Tick och Gazette är grundkurs. Buck-Tick brukar kallas det första VK-bandet tillsammans med X-Japan. Malice Mizer får man ju inte missa om man tycker om Gackt. (Eller hans filmer, tv-serier och tv-spel.) 
  • Bergtuva
    Anonym (1122) skrev 2013-04-29 20:11:48 följande:
    Ha, ha, jag känner verkligen igen mig i det du skriver-och till råga på allt är jag så galen att jag tycker att det är ROLIGT att uppföra mig som en 14-åring när det gäller YOHIO.... 
    Neej, va? Hallåa på TV4, det har jag missat!  Måste genast se om det finns någon länk...jag vill absolut inte missa något
    Jaa jag tycker också att det är roligt att bete mig som en 14-åring när det gäller honom, men ibland inser jag ju att det blir liiite konstigt hahaha 
    Min lillebror kallar mig fjortis och retas rätt brutalt...men det får man väl leva med...:)  

Eller hur, man vill verkligen inte missa nånting alls, men jag har letat efter nåt klipp om det där igår och har inte kunnat hitta nåt...attans...
    Men i morgon är det ju tack och lov ett nytt YOHIO avsnitt att se och sen på onsdag ska han ju vara med på Humorgalan så då får man ju se honom igen! :) Sötnosen <3 
  • Bergtuva

Jag är helt nyfrälst på både YOHIO och Gackt och alla de andra... Har insett att jag har en hel del spännande saker att lyssna igenom och jag är bara i början ännu...:) 
    Hizaki är ju verkligen fin också...  Dock är tycker jag ju att YOHIO och Gackt är finast...:)  Det blir mest de två som snurrar här hemma just nu. Har kollat en del på Malice Mizer också...
    Drömmen är ju att YOHIO och Gackt ska göra en massa musik ihop och typ turnera här...DET hade varit grymt...då skulle jag definitivt fangirla länge Solig
    Det hade ju inte varit fel om han hade spelat gitarr ihop med Hizaki heller...de två i sina klänningar är ju verkligen vackert...:)

• Nicke sthlm

Jag är heterosexuell, men tycker yohio är så fin. jag skulle gärna suga av honom. 

• Bergtuva

Ååh såg ni Humorgalan? Såå himla underbart han sjöng Himlen är oskyldigt blå! Jag blev helt paff när han sjöng den, trodde han skulle sjunga en av sina egna låtar och jag trodde inte att han skulle sjunga på svenska...men han gjorde det otroligt bra, precis som allt annat han gör!  Så fin Hjärta

• Anonym (mmm)
    Nicke sthlm skrev 2013-05-01 19:42:40 följande:
    Jag är heterosexuell, men tycker yohio är så fin. jag skulle gärna suga av honom. 
    Jag skulle hellre vilja kyssa honom ordentligt, har fått nån sorts hangup på hans mun...han har så jäkla fina läppar, men visst varför inte...:)
  • Kåt Kalle

Hejsan kära lilla Vanilj!
    Jag heter Olof/Kalle och jag blir också blöt i trosan när jag ser Yohio!
    När den blir blöt måste den bli tvättad 17 gånger innan fitt lukten far bort.
    Men om jag berättar för farmor om det blir det nog skilsmässa.
    Den där Yohio har en kropp som en asa gud, snopp som en get och ögon som elefant skit.
    Hoppas detta hjälpte dig!
    // Olof Runkare / Kåt Kalle
    :* <3 xoxo

• Anonym (;))

Han är rätt söt. Är dock inte tänd på honom. Seike är också gullig.

• Anonym (;))
    Anonym (1122) skrev 2013-03-24 23:09:53 följande:
    Det skriver jag också under på! Här är en länk till fan fiction, kommenterad av Seike, varning dock;
    www.emocore.se/SEIKE/blogg/984531 som sagt, inget för känsliga

Haha!
  • Anonym (Snusktant ;))

Jag hade lätt ätit Yohio till frukost, lunch och middag. Tyvärr är sötnosen närmare mina barn i ålder än mig. Men MUMS!

Svar på tråden Hjälp, jag blir kåt när jag ser Yohio