• XcsM

Bröststorlek under graviditet.

Förstår att det här är väldigt individuellt, men är ganska nyfiken: Hur mycket förändrades era bröst under graviditeten? Hur mycket växte dem under själva graviditeten och hur mycket sen när mjölken rann till (om det nu blev någon skillnad)

Jag hade 70A/B innan och har nu i v24 75D. Hoppas på att det stannar av nu, för vill verkligen inte att de skall bli större.

• Svar på tråden Bröststorlek under graviditet.
  • AllaHemma

Jag hade 75B/C innan. Nu har jag 85E. Gravid i vecka 38. Sen kommer de att svälla nån kupstorlek till när maten rinner till. 

Livet är det som händer medan vi väntar på att det ska börja
  • Nano07

Mina bröst är som strst under gravditeten. Sen blev de själklart enorma när mjölken rann till men när det lugnat ner sig så var de kancke ca en stl större än normalt.

• milli79

Med första barnet (pojk) fick jag jätte stora och ömma bröst direkt och efter att mjölken rann till när sonen fötts så var de verkligen STORA.

Med dottern kände jag knappt något. De växte lite men inte så mycket. Fick väl gå upp någon stl innan dottern föddes och ytterligare när hon var född.

Är nu gravid med 3an och kan ha de största av mina vanliga bhar (är i v18 nu) så de har blivit större men inte som med 1an. 

• ziliana

Jag hade storlek 75C innan och nu har jag 75E och är i vecka 23 hoppas inte på större nu :P

• LeLove

70C innan graviditet, 70F drygt halvvägs in i graviditeterna och där omkring har det "hållt sig". När jag ammat så har jag klarat mig på F men skulle behövt G-H-I vissa dagar i början när mjölken runnit till men det är ju typ omöjligt att hitta =S

Svar på tråden Bröststorlek under graviditet.