• HannaMedina

Gravid med tredje barnet,fler gravida i Stockholm?!

Hejsan, jag väntar mitt tredje barn med bf mars 2013, har en dotter (2008) och en son (2010) sen tidigare,
    Tänkte höra om det är fler som är gravida i Stockholmstrakten som vill följas åt? :)  spelar ingen roll om det är första, andra eller tredje barnet.. kanske kan skriva här, träffas och följas åt under graviditet och efteråt när barnen är födda.. jag bor i hässelby.

• Svar på tråden Gravid med tredje barnet,fler gravida i Stockholm?!
  • viseversa

Väntar barn nr 4 i mars också :). Har en flicka född 07 en flicka född 08 och en pojke född 11 sen innan. Har bf 10mars.

• HannaMedina

Vad roligt :) var bor du nånstans och hur gammal är du? Jag är 26 år. Hur går det för dig me graviditeten?

• 1himlen3påjorden
    HannaMedina skrev 2012-12-01 19:54:17 följande:
    Ingen?
    jag väntar 5barnet...

1 i himlen..3 på jorden..ett i magen..... 
  • HannaMedina
    1himlen3påjorden skrev 2012-12-01 22:33:26 följande:
    jag väntar 5barnet...

1 i himlen..3 på jorden..ett i magen..... 
    när har du bf? jag har bf 11 mars men kommer få planerat snitt tidigare, datum ej satt ännu, har diabetes så det är därför. kul att du svarade.
    Starbaby skrev 2012-12-01 22:50:29 följande:
    BF 7 Januari men snitt redan om 16 dagar. Bor på Östermalm och väntar barn nummer 4.
    ok, åh det är ju snart, spännande, var ska du snittas? jag ska oxå få planerat snitt denna gången nämligen efter två akutsnitt, känns bra den här gången att man kommer veta innan, jag har diabetes så det beror på det.
    hur gamla är dina andra barn? lycka till :)

Svar på tråden Gravid med tredje barnet,fler gravida i Stockholm?!