• Calluna

Hur många trosor och bh:ar har du?

Jag är helt tokig i underkläder, - trosor och bh:ar. Men jag skäms lite över hur mycket det börjar bli.. Jag har nog närmare hundra trosor och typ 40 bh:ar. Får man ha så mycket?
    Hur många trosor respektive bh:ar har du? 

• Svar på tråden Hur många trosor och bh:ar har du?
  • 010306

Kanske 30 par trosor som sitter oki & ca 5 bhár.. är viktpendlare :s

• Runa

Oj, trodde jag hade mycket. Bh ca 12 (och vissa är ju special som krävs för mer komplicerade urringningar t.ex. så används inte så ofta) och trosor ca 30. Men sen har jag ju inget specialintresse utan det är typ vitt, svart och beiget i bomull som gäller så de ser rätt lika ut allihop. 

• Trollmoran

Jag har ett överflöd av strumpor, ganska många trosor (inte lika många som passar dock XD) och typ 3 BHar som passar, skulle behöva köpa fler, men jag har stor byst och BHarna är så dyra! Får tvätta extra ofta istället ;)

• JESSlCA

ca 40 trosor skulle jag tippa på och drygt 10 BH:ar,har väldigt svårt att hitta passande storlekar till tuttarna!

• Cherry Cupcake

helvete!! 100 par trosor!? själv har jag kanske 20 par.. max.
    bhar har jag 2 som är sköna och sitter bra, 2 som jag har när de andra är i tvätten. måste köpa en eller två till tror jag.

• litengunnarolle

Har kanske 20-30 par trosor och 5 vanliga bh:ar och jag ska ha två sportbh:ar, men jag kan för mitt liv inte hitta den ena.

• Aniiee

Men herre..... jag har 1 (EN!) BH och 6 par trosor.....Förvisso hade jag tänkt köpa fler par trosor och en till bh nu i påsk, men det där är ju verkligen höjden......

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Maripo

Gud, har så himla många bh:ar! Minst 20 st elr nåt.

• angelicp

Har nog runt 60 trosor. Var någon som frågade varför man ens behöver så många (100) och jag ser väl det som att jag använder olika för olika ändamål. Har man tighta byxor så behövs tangastring (ca 15st), Hipsters för att sova i samt ha under myskläder (ca 25), vanliga för när det är mensperiod (ca 10), övriga för när det bara ska vara snyggt (ca10). 

BH:ar är det däremot brist på. Har fyra st som jag skulle kunna tänka mig att ta på mig, men bara 2 som jag använder till vardags och 2 som är axelbandslösa. Som andra sagt så är det jättesvårt att hitta bra BH:ar när man har stora bröst. Och ju färre man har desto snabbare sliter man på de eftersom man aldrig låter de "vila" så lagom tills man hittar en ny så slänger man en gammal...jättetråkigt men vad ska man göra....

Svar på tråden Hur många trosor och bh:ar har du?