• Spixxie

Hur får jag killen att gilla mig?

Det finns en kille ja gillar och vi har träffats en gång förut och då gillade vi båda varann men sen så reste jag bort och när ja kom tillbaka så var han med en anna tjej , men nu så har dom gjort slut och jag gillar honom fortfarande och vi brukar smsa lite men det är oftast jag som skriver först . vi skulle träffas idag men nu så kunde inte jag så vi ska träffas nästa vecka. Hur ska ja göra för att få honom o gilla mig vad ska jag skriva när jag smsar med honom och vad ska jag säga när vi träffas , seriösa svar tack! :)

• Svar på tråden Hur får jag killen att gilla mig?
  • Sexolog Camilla

Hej.

Det är bra att ni har tagit kontakt med varandra. På så sätt upptäcker du snart om du upplever mer än attraktion. Genom att spendera tid tillsammans kan du få reda på mer om den här personen. De flesta tycker om att prata om sig själva så ett förslag är att du ställer frågor för att få veta mer som vad personen har för exempelvis intressen. Det är mer än den första attraktionen som ska stämma för att en relation ska fungera, personkemin är viktig och du får svar på om det finns en kemi mellan er först när ni ses.

Hälsningar

Camilla

Svar på tråden Hur får jag killen att gilla mig?