• Anonym (sarah)

Hur ofta runkar ni av era män ?

Jag brukar runka av min man 4 ggr i veckan, så hur ofta bruka ni runka av era män ?

• Svar på tråden Hur ofta runkar ni av era män ?
  • villbusa
    Quarell skrev 2013-05-21 09:39:09 följande:

Ja, om hon tar den i munnen lär hon väl vara medveten om att hon tar den i munnen?

säkert! Och det är alltid att föredra framför runk........Skrattande
  • Mad as snow

Tre gånger om dagen plus en avsugning vissa dagar? Ligger ni med varandra på detta också?

Anonym (Märtha) skrev 2012-12-03 21:45:11 följande:
    3 ggr om dagen, ibland något mindre om vi har mycket på jobbet. Avsugning kanske 5-6 ggr/vecka

• villbusa
    Anonym (Sara) skrev 2013-05-21 07:50:58 följande:
    Bara som förspel. Det är verkligen skittråkigt annars. 

japp, så är det....
  • keron

Hm, typ aldrig. Skulle kännas konstigt och dumt att bara sitta och dra i den. Det klarar han så bra själv så Tungan ute
    Vi har väldigt sällan samlag men jag ger honom ist oralsex ett par-tre ggr i veckan ist. Som en kompromiss.

• puttex
    NyttNamn skrev 2013-05-21 07:41:05 följande:
    Fin puff av en gammal tråd anonyma killen! ;) Här "runkas mannen av", ett par ggr i veckan kanske? Inget regelbundet schema upplagt direkt utan det blir nån gång när lusten faller på :P Det är riktigt nice i duschen med mycket olja!! Eller kombinerat avsugning/runk om det är vad som "känns för".. Iaf, jag gör det mer än gärna.. Känns i hela kroppen på honom hur skönt han har det den stunden som är bara för honom (just då, jag går igång på det som fasen, så nån sorts fortsättning eller omgång två är väl inte ovanlig) och ja, jag tycker det är skithett att se när han kommer!!
    oj oj din kille/man har en riktig drömkvinna.....
  • NyttNamn
    puttex skrev 2013-05-21 10:24:51 följande:
    oj oj din kille/man har en riktig drömkvinna.....

Han är nöjd... Tungan ute
    Pour some sugar on me...
  • puttex
    NyttNamn skrev 2013-05-21 10:45:59 följande:

Han är nöjd... Tungan ute
    Det kan jag mycket väl tänka mig....Flört....vem skulle inte vilja ha det så .
  • Anonym (Pilla)

Händer ibland. Han vill göra det på platser dör man riskera att upptäckas.

• Anonym (Kalle)

Det var 10 år sedan min fru gav mig en avrunkning

• Hella17

Älskar att göra det och han älskar att jag gör det.
    Ibland flera ggr/dygn. Jag blir väldigt sugen av att ge honom skön behandling.
    Ibland slutar jag precis innan han kommer så han får ge mig ett par sköna orgasmer med Magic wand/fingrar/dildo innan jag avslutar honom.
    Vi älskar att ge varandra sköna behandlingar.

• Anonym (Lk)

Runkar aldrig av min man. Min yngre älskare däremot blir några gånger i månaden. Han är 28 år yngre och varit min juvel i fyra år nu.

• Anonym (Lisa)

Runkar inte av honom. Men däremot suger jag av honom flera gånger i veckan, oftast på morgonen innan vi skiljs åt för dagen 

• Anonym (Emma)
    Enbart med händer har hänt när vi varit på något speciellt ställe där det varit lite spännande med risk för upptäckt typ på stranden eller någon utsiktsplats. Hemma blir det oftast en combo när jag suger kanske två tre gånger i veckan.
  • jontebula
    Anonym (Kalle) skrev 2026-01-10 09:58:23 följande:

Det var 10 år sedan min fru gav mig en avrunkning

Vad är det för fruar männen är med idag, hur fan står ni ut ens ?
  • Anonym (Munnen)

Min man har stort sexbehov. Är jag inte sugen blir det några avsugningar i månaden. Det har jag inga problem med. Tar ett par minuter. Han är jätteduktig på att ta hand om mig med mun och tunga så det är win-win för oss båda

Svar på tråden Hur ofta runkar ni av era män ?