Hur ofta runkar ni av era män ?
Jag brukar runka av min man 4 ggr i veckan, så hur ofta bruka ni runka av era män ?
Jag brukar runka av min man 4 ggr i veckan, så hur ofta bruka ni runka av era män ?
Tre gånger om dagen plus en avsugning vissa dagar? Ligger ni med varandra på detta också?
Hm, typ aldrig. Skulle kännas konstigt och dumt att bara sitta och dra i den. Det klarar han så bra själv så 
Vi har väldigt sällan samlag men jag ger honom ist oralsex ett par-tre ggr i veckan ist. Som en kompromiss.

....vem skulle inte vilja ha det så .
Händer ibland. Han vill göra det på platser dör man riskera att upptäckas.
Det var 10 år sedan min fru gav mig en avrunkning
Älskar att göra det och han älskar att jag gör det.
Ibland flera ggr/dygn. Jag blir väldigt sugen av att ge honom skön behandling.
Ibland slutar jag precis innan han kommer så han får ge mig ett par sköna orgasmer med Magic wand/fingrar/dildo innan jag avslutar honom.
Vi älskar att ge varandra sköna behandlingar.
Runkar aldrig av min man. Min yngre älskare däremot blir några gånger i månaden. Han är 28 år yngre och varit min juvel i fyra år nu.
Runkar inte av honom. Men däremot suger jag av honom flera gånger i veckan, oftast på morgonen innan vi skiljs åt för dagen
Det var 10 år sedan min fru gav mig en avrunkning ![]()
Min man har stort sexbehov. Är jag inte sugen blir det några avsugningar i månaden. Det har jag inga problem med. Tar ett par minuter. Han är jätteduktig på att ta hand om mig med mun och tunga så det är win-win för oss båda