• Anonym (sarah)

Hur ofta runkar ni av era män ?

Jag brukar runka av min man 4 ggr i veckan, så hur ofta bruka ni runka av era män ?

• Svar på tråden Hur ofta runkar ni av era män ?
  • Smecker
    Anonym (Va?) skrev 2012-12-03 20:24:14 följande:
    Har aldrig slagit mig att jag skulle vara sämre på att runka av en man än han är på att göra det själv. Är det ett vanligt problem?
    Det beror nog på om du är man.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Märtha)

3 ggr om dagen, ibland något mindre om vi har mycket på jobbet. Avsugning kanske 5-6 ggr/vecka

• Anonym (Kille)

Jag är en kille som älskar kvinnor som älskar att runka av män, helst skall kvinna
     älska att se när det sprutar också.

• NyttNamn

Fin puff av en gammal tråd anonyma killen! ;) Här "runkas mannen av", ett par ggr i veckan kanske? Inget regelbundet schema upplagt direkt utan det blir nån gång när lusten faller på :P Det är riktigt nice i duschen med mycket olja!! Eller kombinerat avsugning/runk om det är vad som "känns för".. Iaf, jag gör det mer än gärna.. Känns i hela kroppen på honom hur skönt han har det den stunden som är bara för honom (just då, jag går igång på det som fasen, så nån sorts fortsättning eller omgång två är väl inte ovanlig) och ja, jag tycker det är skithett att se när han kommer!!

Pour some sugar on me...
  • lollat

Bara runk känns inte så himla roligt, då ska det vara oralsex inblandat. Det sker i samband med sex, eller när tjejen har för mycket mens och inte är så sugen. 

Jag har lite svårt att tro på 2-3 gånger per dag, jag menar, ligger ni inte? Eller ingår runket i sexet?

• Anonym (Sara)

Bara som förspel. Det är verkligen skittråkigt annars. 

• Anonym (Snickers)

Aldrig. Jag suger istället.

• Quarell

Har jag en kvinna som leker med min kuk föredrar jag nog munnen istället för bara runk.

• villbusa
    Anonym (Snickers) skrev 2013-05-21 09:28:07 följande:
    Aldrig. Jag suger istället.

låter som du vet vad du pysslar med......Tungan ute
  • Quarell
    villbusa skrev 2013-05-21 09:36:17 följande:

låter som du vet vad du pysslar med......Tungan ute

Ja, om hon tar den i munnen lär hon väl vara medveten om att hon tar den i munnen?
  • villbusa
    Quarell skrev 2013-05-21 09:39:09 följande:

Ja, om hon tar den i munnen lär hon väl vara medveten om att hon tar den i munnen?

säkert! Och det är alltid att föredra framför runk........Skrattande
  • Mad as snow

Tre gånger om dagen plus en avsugning vissa dagar? Ligger ni med varandra på detta också?

Anonym (Märtha) skrev 2012-12-03 21:45:11 följande:
    3 ggr om dagen, ibland något mindre om vi har mycket på jobbet. Avsugning kanske 5-6 ggr/vecka

• villbusa
    Anonym (Sara) skrev 2013-05-21 07:50:58 följande:
    Bara som förspel. Det är verkligen skittråkigt annars. 

japp, så är det....
  • keron

Hm, typ aldrig. Skulle kännas konstigt och dumt att bara sitta och dra i den. Det klarar han så bra själv så Tungan ute
    Vi har väldigt sällan samlag men jag ger honom ist oralsex ett par-tre ggr i veckan ist. Som en kompromiss.

• puttex
    NyttNamn skrev 2013-05-21 07:41:05 följande:
    Fin puff av en gammal tråd anonyma killen! ;) Här "runkas mannen av", ett par ggr i veckan kanske? Inget regelbundet schema upplagt direkt utan det blir nån gång när lusten faller på :P Det är riktigt nice i duschen med mycket olja!! Eller kombinerat avsugning/runk om det är vad som "känns för".. Iaf, jag gör det mer än gärna.. Känns i hela kroppen på honom hur skönt han har det den stunden som är bara för honom (just då, jag går igång på det som fasen, så nån sorts fortsättning eller omgång två är väl inte ovanlig) och ja, jag tycker det är skithett att se när han kommer!!
    oj oj din kille/man har en riktig drömkvinna.....
  • NyttNamn
    puttex skrev 2013-05-21 10:24:51 följande:
    oj oj din kille/man har en riktig drömkvinna.....

Han är nöjd... Tungan ute
    Pour some sugar on me...
  • puttex
    NyttNamn skrev 2013-05-21 10:45:59 följande:

Han är nöjd... Tungan ute
    Det kan jag mycket väl tänka mig....Flört....vem skulle inte vilja ha det så .
  • Anonym (Pilla)

Händer ibland. Han vill göra det på platser dör man riskera att upptäckas.

• Anonym (Kalle)

Det var 10 år sedan min fru gav mig en avrunkning

Svar på tråden Hur ofta runkar ni av era män ?