• Mallancarlsson

Familjelivs insamling till Musikhjälpen

Musikhjälpen på Sveriges Radio börjar den 10:e december och kommer i år sändas från Malmö. Genom ihelp kan man starta en egen insamling för ändamålet.ihelp.se/musikhjalpen/index.php
    Flashback hade en fantastisk insamling förra året och fick in dryga 155 pistoler (tusen). Tydligen ska de göra en insamling även i år.
    Vem är på och visa kraften från oss mammor, för visst är vi bättre än några dödsknarkare.

• Svar på tråden Familjelivs insamling till Musikhjälpen
  • idontlikeyou

Jävlar va pengar ni lattemorsor har samlat inFörvånad

• idontlikeyou
    fucktard skrev 2012-12-12 19:12:43 följande:
    Jag håller fast vid go team dödsknark!
    Jag håller mig också till dödsknarkarna. Låter roligare med dödsknark än latteSkål
  • ComicBookGuy
    fucktard skrev 2012-12-12 23:25:07 följande:
    Dödsknarkarna 30 k - lattemorsorna 0.

Bara så ni vet liksom.
    Jag älskar det. Så hemskt mycket.
    One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad.
  • idontlikeyou
    fucktard skrev 2012-12-14 09:01:12 följande:
    Team dödsknark är snart uppe i 50 k! Go team!
    Go dödzknarkarna
  • SHAKAWKAW

Dödsknarkare. Mwhahaha.

Jag skänkte 50 spänn till dödsknarkarnas insamling. Hur går det för lattemorsorna?

• idontlikeyou
    SHAKAWKAW skrev 2012-12-14 15:55:49 följande:
    Dödsknarkare. Mwhahaha.

Jag skänkte 50 spänn till dödsknarkarnas insamling. Hur går det för lattemorsorna?
    Tror inte dom smlat in en spänn.Det är ju så dyrt med latte
  • SHAKAWKAW
    idontlikeyou skrev 2012-12-14 16:02:05 följande:
    Tror inte dom smlat in en spänn.Det är ju så dyrt med latte
    Ja.
  • idontlikeyou

55000 har dödsknarkarna och dom dåliga människorna på dödsknarkarforumet samlat inte illa

• fucktard

91 k. Tar lattemorsorna igen på slutet, eller har dödsknarkarna gjort det igen? Spänningen är minst sagt olidlig!

If you wanna do it, do it right.
  • Aileen Allannah

Haha! Jag är lattemamma, men skickade pengar via dödsknarkarna. Knark är roligare än kaffe. Dödslatte låter lite lamt liksom.

• fucktard

Eller hoppsan. Insamlingen var visst slut. Men dödsknarkarna tycks ha gjort ett bra jobb!

• fucktard
    Aileen Allannah skrev 2012-12-16 20:53:05 följande:
    Haha! Jag är lattemamma, men skickade pengar via dödsknarkarna. Knark är roligare än kaffe. Dödslatte låter lite lamt liksom.
    Jag skickade också via dödsknarkarna. Trots att jag vare sig är lattemorsa eller dödsknarkare. Dödsknark låter bara så mycket bättre...
Svar på tråden Familjelivs insamling till Musikhjälpen