Kan jag ha ihjäl min flickvän?
Jag har en sötnos i Sydamerika. På grund av avståndet så träffas vi liksom inte så ofta, men får det att funka i alla fall.
Igår tog jag mina absolut sista slantar från banken och beställde biljetter för att åka ner nästa vecka och hälsa på, och stanna över jul. Jag vet att jag är det hon önskar sig mest av allt till jul.
Men jag har inte sagt någonting till henne. Jag har lite olika planer för att kunna överraska henne. Typ se till att hon bestämmer träff med någon annan och så dyker jag upp. Jag har liksom fantiserat en del om ögonblicket när jag smyger mig på henne bakifrån. Men i natt hade jag en mardröm där hon blir så chockad att hjärtat stannar på stackaren.
Så till frågan. Finns det risk att jag har ihjäl henne om överraskningen blir för stor? Hon är extremt känslomässig och reagerar starkt på vad som än händer. Man har ju hört om folk som skräms ihjäl, men funkar det så i verkligheten?
Jag är säker på att hon kommer att blöda näsblod, så jag kommer att ha med mig näsdukar och ha på mig en röd tröja för säkerhets skull.