• Längtan efter ett syskon

Var stickningar i underlivet och värk i magen ett tidigt graviditetstecken för dig? fler tidiga graviditetssymptom?

Ja som frågan lyder.

Hade ni det eller hade ni andra väldigt tidiga graviditetssymptom.

Jg är enbart på äl+6 men har sen strax efter äl harft stickningar i underlivet som kommer och går. kände även ett kraftigt hugg i äggstockstrakten för 2 dagar sen som bara höll i sig i 3-4 sek.
    sen har jag värk som kommer och ovanför blygdbenet.

Kan det ha tagit sig denna gången? Hade ju varit kul o plussa innan jul Drömmer

Så dela med er alla era tidigaste symptom :)       

• Svar på tråden Var stickningar i underlivet och värk i magen ett tidigt graviditetstecken för dig? fler tidiga graviditetssymptom?
  • nenne31

Ok känns ju hoppfullt iaf..:)
    Jag har tre barn sen innan men minns inte om jag känt detta förr haha..:)
    Min minsta är 5 år.
    Men jag om någon brukar analysera test och vända o vrida..men man ser tydligt att ditt är positivt...:)

• c89
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-06 16:31:14 följande:
    tror du? asså jag ser jättetydligt på testet nu när det är torlat. infogar bilden nedan. asså då är det ingen tvekan men tänk OM det är ett spöksträck dvs falskt positivt. då kommer jag stämma företaget!!

Har aldrig fått spökstreck på ett sådant test, vanligare med clearblue vanliga vad det verkar. Jag säger solklart plus! Så såg mitt absolut första plus ut som sedan bara blev starkare. Nu ligger plusset och sover Solig

JAg är GRAVID!!!!!!!!!!!
  • miniprinsessan
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-07 19:45:20 följande:

JAg är GRAVID!!!!!!!!!!!
    Stort grattis gumman, är så glad för eran skulle :) !!!
    miniprinsessan skrev 2012-12-07 21:42:21 följande:
    Stort grattis gumman, är så glad för eran skulle :) !!!

TACK :)
  • c89
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-07 19:45:20 följande:

JAg är GRAVID!!!!!!!!!!!
    Grattis! 
  • babymoon

GRATTIS TS!!!! :))

Kul att vi är fler med ungefär bim samtidigt!
    Jag blir tokig på mina egna tankar, varför måste man vänta 2veckor!!! Vill ju veta direkt efter äl om det är något eller inte ;)
    Nu är jag på äl+9 och testade idag (kunde inte hålla mig) men det var inget!
    Nu skall jag försöka hålla mig till att testa på fredag, äl+11!

Jag känner molande verk (men det gjorde jag förra månaden också och då var jag inte gravid), kanske att brösten är lite mer ömma än sist...

Men jag väntar, väntar och väntar... :))

babymoon skrev 2012-12-12 10:46:14 följande:
    GRATTIS TS!!!! :))

Kul att vi är fler med ungefär bim samtidigt!
    Jag blir tokig på mina egna tankar, varför måste man vänta 2veckor!!! Vill ju veta direkt efter äl om det är något eller inte ;)
    Nu är jag på äl+9 och testade idag (kunde inte hålla mig) men det var inget!
    Nu skall jag försöka hålla mig till att testa på fredag, äl+11!

Jag känner molande verk (men det gjorde jag förra månaden också och då var jag inte gravid), kanske att brösten är lite mer ömma än sist...

Men jag väntar, väntar och väntar... :))
    Ge inte upp för när du minst anar det så kommer plus på stickan :) avvakta 2 dagar till bara :)
  • babymoon
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-12 11:30:09 följande:
    Ge inte upp för när du minst anar det så kommer plus på stickan :) avvakta 2 dagar till bara :)
    åå jag håller verkligen alla tummar och tår!! :))

vilken dag plussade du på  (dagar efter äl)?  
    babymoon skrev 2012-12-12 12:47:41 följande:
    åå jag håller verkligen alla tummar och tår!! :))

vilken dag plussade du på  (dagar efter äl)?  

på äl+9 :) dvs bim-7 för mig :)
  • babymoon

Å vad tidigt, kul :))

Tänkte inte på det men jag luktar aldrig svett i amrhålorna men jag vet när jag var gravid med sonen så gjorde jag det innan jag plussade och kände nu att jag luktar faktiskt lite illa ;)
    Undra om det kan vara något positivt med att lukta illa iaf ;)
    Kanske testar imorn bitti iaf (har ju en massa test hemma)

Kram och grattis igen TS!!

• Thomei
    GRATTIS! Får hoppas att det är ett tidigt tecken för mig med, har haft ganska kraftiga stickningar på höger sidan av magen och ner mot underlivet. Hade ägglosning runt den 9-12, tycker det är väldigt tidigt att känna av graviditetstecken redan 6 dagar efter ägglossning eller? Även jag luktar lite illa i armhålorna, brukar aldrig lukta så illa... hmm.. kan det vara en första graviditet?
    Thomei skrev 2012-12-15 08:47:12 följande:
    GRATTIS! Får hoppas att det är ett tidigt tecken för mig med, har haft ganska kraftiga stickningar på höger sidan av magen och ner mot underlivet. Hade ägglosning runt den 9-12, tycker det är väldigt tidigt att känna av graviditetstecken redan 6 dagar efter ägglossning eller? Även jag luktar lite illa i armhålorna, brukar aldrig lukta så illa... hmm.. kan det vara en första graviditet?
    HOPPAS och tack :)

ja jag könde det väldigt tidigt det vill säga stickaningarna :)

Idag tog jag ett test för skoj skull o det är starkare nästan än kontrollsträcket :) bim+3 el 4

Har varit orolig för mf eftersom jag inte har haft några gravtecken alls i stort sett. bara lätt illamående, lite värk nån gång emellanåt. ska på        tidigt vul den 2:e jan bara för att stilla min oro.

tror igentligen jag kan släppa det eftersom jag inte blöder, eller sträcken blir inte svagare  
  • olgaisback

Hoppar in här då jag har samma. Kände ett hugg, har haft molvärk två dagar efter äl typ, rikliga flytningar. Ont i tandköttet idag och igår. Idag började jag må illa. Bim på söndag. Fick missfall för 3 m0nader sen och has är försökt i ca 2 år. Gick efter äl stickor denna gång också. Gjorde de med den gången det blev missfall också.

Så vi får se :)

Svar på tråden Var stickningar i underlivet och värk i magen ett tidigt graviditetstecken för dig? fler tidiga graviditetssymptom?