Panik, vad ska jag göra?
För ung 3 månader så blev jag våldtagen av min "vän" och det har varit/ är en svår tid för mig eftersom jag går på gymnasiet också.
Jag har känt mig äcklad när jag ser folk ute stå och ta på varandra och pussas osv pga att jag blev våldtagen och bara tänker på det han gjorde mot mig.
Nu är jag med en kille som är helt underbar på alla sätt och vis, vi har varit ett par nu i en månad och han vet om att jag har blivit utsatt för en våldtäkt.
När vi ligger och myser och han vill göra mer så tar jag bort hans händer för jag känner mig äcklad (inte av honom) och vet inte vad jag ska göra.
Nu undrar han varför jag gör så och jag berättade att det är lite jobbigt med tanke på det som hänt. Då blev han ledsen och sa "Så du tänker på det när vi ligger och myser? Du behöver ju inte jämföra mig med andra".
Jag förstår att han blir upprörd men när jag förklarar att jag inte kan säga detta på ett "bra" sätt utan att det uppfattas fel så blir han sur och svarar bara med "mm" eller "happ".
Jag vet inte vad jag ska göra för att kunna gå vidare och leva ett normalt liv när det gäller sex osv!!
Hjälp mig!