• Anonym (Öm där nere...)

2 veckor för tidig mens plus brännande känsla

Hej. Jag är 35 år . I en vecka typ har jag haft ont i yttre blygdläpparna, nedre delen av vaginan och runt själva hålet. Det bränner liksom. Dessutom har jag fått ont efter sex. Inte så jätteont men det skaver liksom. När jag kissar svider det dock ej. Och igår efter sex så blödde jag. Inte mycket, mer som en blodig flytning. Jag räknade på om jag skulle ha mens men den är i så fall nästan 2 veckor för tidig... Jag har alltid haft väldigt regelbunden mens. Den här brännande känslan i underlivet växlar lite, i natt kändes det inte alls men idag efter jag hade duschat började det igen. Jag har också i två veckors tid känt väldigt mycket lust... Ungefär som jag brukar då jag har ägglossning men denna månaden har det varit helt extremt. Jag har inte haft så mycket sex eftersom min sambo varit bortrest en del men jag har onanerat rätt mycket. Jag undrar vad det är med mig? Det känns lite som att min vagina säger " låt mej vara ifred", låter kanske knäppt men att den är lite sliten... Samt den är jäkla blödningen. Kan tillägga att den är hösten har jag fått nytt jobb med markant ökad stress... Många frågor snurrar och jag är så himla rädd att det ska vara något farligt, typ ngn form av underlivscancer!!!!???? Kram Artemis

• Svar på tråden 2 veckor för tidig mens plus brännande känsla
  • Sexolog Camilla

Hej.

Det här är en fråga för en gynekolog. Mitt förslag är att du uppsöker din/ en ny gynekolog och berättar för den personen det som du har tagit upp i frågan, som du har ställt här på familjeliv.

Hälsningar

Camilla

Svar på tråden 2 veckor för tidig mens plus brännande känsla