• nahkatakki123

16 månad son och väntar en till.. och är Ensam ..

Hej, jag är 20 år. har en underbar son på 16 månader. nu är det bara så att jag har blivit med barn igen . med min sons pappa. Men det är bara de att jag kommer bli ensam. pappan brydde sig inte om grabben under hela första året. Vi var inte ens tillsammans då. sen träffades vi nu igen av någon anledning och det vart som de vart.. nu är jag gravid igen i vecka 8 . jag vill bara veta om det finns någon annan i min situation? i sånt fall. Hur gjorde ni? hur klara ni de??  

• Svar på tråden 16 månad son och väntar en till.. och är Ensam ..
  • Nadiia

Hejsan. Jag är 21 år och har en Liknande situation. Är mamma till en 2-åring och Väntar mitt andra barn i juni. Fick reda på att jag var gravid dagen efter jag och min sambo delat på oss. Så nu står jag här. Gjorde en abort förra året för att min sambo ville, så det har inte Varit något alternativ. Har du bestämt dig? Kanske kan skriva till varann någon annanstans?

• nahkatakki123
    Nadiia skrev 2012-12-03 14:39:28 följande:
    Hejsan. Jag är 21 år och har en Liknande situation. Är mamma till en 2-åring och Väntar mitt andra barn i juni. Fick reda på att jag var gravid dagen efter jag och min sambo delat på oss. Så nu står jag här. Gjorde en abort förra året för att min sambo ville, så det har inte Varit något alternativ. Har du bestämt dig? Kanske kan skriva till varann någon annanstans?

ja, jag klarar inte av att göra en abort. så jag ska behålla barnet. vilket många i min omgivning har delade känslor om .. det enda stället jag kan skriva på utom det här är facebook ?
Svar på tråden 16 månad son och väntar en till.. och är Ensam ..