• EEJ

Har du satt tillbaka två blastocyster?

Det har jag gjort idag och vill gärna hör om andra som gjort det. Hur gick det?

• Svar på tråden Har du satt tillbaka två blastocyster?
  • Copyjulia

Blev gravid med tvillingar, men mf med den ena. En fin liten kille blev den andra.

• Lillstoran
    Copyjulia skrev 2013-01-04 20:09:41 följande:
    Blev gravid med tvillingar, men mf med den ena. En fin liten kille blev den andra.

Nyfiken fråga - hur märker man om man får missfall med den ena men den andra stannar kvar? Antar att de konstaterat tvillingar vid VUL i v. 7 och att det skett därefter.
  • EEJ

Jag väntar på VUL på torsdag, sen återkommer jag med hur det gått för mig...

• zora6

Fick tillbaka 2. Blödde ut den ena. Ev tidigt mf. Den andra blev en underbar kille 2009.
    Vill gärna ha 2 tillbaka på nästa Ivf Åxå. Ska prata med dom. Har ju sen min son haft 4 missfall. Detta både spontana graviditeter och frys återföringar.
    Tror på att få tillbaka 2 st:)

• EEJ

För mig blev det ett hjärta som slog nu i v 8.

• Pluttemor

vad roligt! Grattis! Jag fick två blastosar igår... :) fler i samma sits som vill hänga på? 

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Johan 80

Vi blev övertalade att bara återföra 1 blastocyst då vi fick våran son i v32. För stor risk med tidig födsel för tvillingar tyckte läkaren. Våran son fick vi på 3 ivf icsi försöket

Svar på tråden Har du satt tillbaka två blastocyster?