• Fiifi

Fler i v.15 som känner inte känner sig gravida?

Är så orolig, är i v.15 och känner mig inte gravid längre. Oron grundar sig i tidigare missfall, det senaste i v.12. Så jag vet att man inte märker om hjärtat slutar picka, det kan ta ett tag innan det kommer ut.

Någon som vet något om de sk. "spökveckorna"? När är de? Olika från person till person kanske?  

• Svar på tråden Fler i v.15 som känner inte känner sig gravida?
  • saaa

Jag tyckte inte att jag kände speciellt mycket i vecka 15. Nu är jag i vecka 16 och magen har börjat växa till sig lite grann. :) Har bara lite ömma bröst och är hungrig konstant..

• Powderpuff

Spökveckorna hamnar väl oftast runt vecka 14 - 18 ungefär kan jag tänka mig. Efter eventuellt illamående och innan man känner sparkar.

• Tristanya

jag har senaste dagarna inte känt någonting i magen.. innan har jag kännt att det "fladdrar" men nu inget. blir såklrt orolig o bara väntar på att få känna något igen.
    är genomförkyld o äter penicillin o blir orolig det har förstört något men sa att jag var gravid o denna kunde man ta som gravid. 
    har även gått ner i vikt helt plötsligt, men kan va för jag är förkyld, o sen att jag innan det börjat gått lite mer igen.

är i v17(16+1) idag.

• Emmey

Jag känner inte heller av graviditeten längre, förutom att jag är lite trött. Är i v.16 (15+6). Är också orolig och väntar bara på att känna rörelser i magen. Vi har kämpat med att bli gravida i över 3 1/2 år och det är tack vara IVF försök som det lyckades. Så jag är riktigt orolig för att nått ska gå fel....

Svar på tråden Fler i v.15 som känner inte känner sig gravida?