Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Någon mer som precis är på gång att starta en utredning och vill följas åt de närmsta månaderna? Dela erfarenheter och dylikt?
Tack, ja, man måste ta itu med sorgen och inte blunda för det. Det är väl så. Tack för att du tog dig tid!
Skönt för övrigt att du fått tid för spolning! Skönt när något i rätt riktning händer.
Hej tjejer!
Ville bara kika in och höra hur det går för er? Tänker på er.
KRAM
Hej tjejer!
Ville bara kika in och höra hur det går för er? Tänker på er.
KRAM
Hej Vi lyckades med vårt första ivf och är nu i v.10+3. Illamående men lycklig :) Hoppas vi är fler som lyckats!!!
Min första ruvning gick åt helvete och min man kommer troligen lämna mig pga att jag brutit ihop så att jag inte klarat jobbet så jag kommer bli arbetslös.. Dvs inget å ha... :s
Min första ruvning gick åt helvete och min man kommer troligen lämna mig pga att jag brutit ihop så att jag inte klarat jobbet så jag kommer bli arbetslös.. Dvs inget å ha... :s
Hur har det gått för er alla?
Hej!
Vi står i kö till ivf. Kanske händer nåt under våren ??. Jag håller tummarna för det iaf. Jag njuter av att ha fått tillbaka en framtidstro! Vågar tro på att vi kommer hinna få ett barn innan det är försent.
Kram
Efter att ha återfört ett ägg från frysen (IVF) så är jag nu gravid i v 11+1 Kul att se att det är fler i den här tråden som också fått sitt efterlängtade plus!
Grattis till er som plussat! =)
Själv så jobbar jag på med Puregonsprutor.. Blev första gången så nu längtar jag till slutet av februari så man kan börja på en nya omgång!