• Ingrid1989

Snälla hjälp med denna fråga (nybliven rövare och jättesjuk)

I torsdags fick jag tillbaka ett 2dagars 4celligt embryo. Natten till söndagen får jag magsjukan från helvetet som håller i sig till söndag eftermiddag. Jag fick i mig vagitoriet och en annan tablett jag ska äta men är orolig för ägget. Ringde kliniken men dom kunde inte ge nått svar på påverkan... Får dålig respons i trådarna så nu startar jag en egen.. Någon mer som blivit sjuk efter et? Hur gick det? Alltid är man orolig över nått😞

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-10 12:43
    Och ska såklart stå rövare i rubriken. Dumma IPad 😛

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-10 12:44
    Men.....ruvare!!!!
  • Svar på tråden Snälla hjälp med denna fråga (nybliven rövare och jättesjuk)
  • Stjärn

Jag blev magsjuk några dagar innan äggplock och var orolig också, i den tråden jag oftast håller till så svarade tjejerna att så länge man inte får feber efter ET/FET så ska det inte vara några problem, att den klarar sig själv där inne. Får man däremot feber så minskar det tyldigen chanserna något, men jag vet inte hur mkt.

Jag är inte helt bra ännu från min magsjuka, har massa luft i magen hela tiden så jag rapar och pruttar nästan konstant, och om jag äter något så blir det ännu värre, så jag försöker att äta så lite som möjligt. Hade ET i fredags.

• Ingrid1989

Tack stjärn för svaret. vad är det för en tråd? Svårt att hitta någon jag känner "mig hemma" i jag...

okej ja vi kan bara hoppas nu. Fick en febersläng men den va inte så hög och fick ner den snabbt så hoppss det är lugnt.

Känns skit att detta händer just nu:'(

• Stjärn

Det är en sluten tråd för oss som gjort 5 eller fler ivf och inte lyckats ännu.

Ta alvedon för att få ner febern om den kommer tillbaka, och tänk på att inte ta Ipren som är skadligt när man ruvar, lycka till!

• Ingrid1989
    Stjärn skrev 2012-12-11 10:02:32 följande:
    Det är en sluten tråd för oss som gjort 5 eller fler ivf och inte lyckats ännu.

Ta alvedon för att få ner febern om den kommer tillbaka, och tänk på att inte ta Ipren som är skadligt när man ruvar, lycka till!

okej tusen tack för hjälpen. febern försvann fort tack o lov
Svar på tråden Snälla hjälp med denna fråga (nybliven rövare och jättesjuk)