Ointresserad av sex
Är det nån mer här som har en sambo/man/karlslok/gubbe som inte verkar vara intresserad av sex längre?
Fattar inte vad som händer i vår relation när det kommer till sex,han är typ helt ointresserad av sex!
Vi har barn men inga små,är strax över 30 båda 2 och de senaste 3 åren har sexet INTE varit prio 1 precis.
Inte för honom ivf!
Jag är ingen överdrivet översexuell människa men som det är nu så "tror" jag att det var i Oktober vi hade sex sist.....själv känner jag att detta är döden,man blir ju inte precis "gosigare" med varandra när man har mindre sex.
Kyssar i förbifarten verkar inte heller så speciellt prioriterat..... han är jätte snäll och rar annars och vi har absolut inga problem i relationen ..... förutom att han säger att han är trött,trött,trött....
När barnen var små var även jag trött och jag vet att jag ibland "ställde upp" trots att jag var en utmattad mamma....enbart för att jag kände att sex verkligen är nödvändigt och är bra medicin för en relation.
Har bett honom att söka läkare för detta och han lovar att göra det men inget händer.....
Själv känner jag att är det så här livet ska fortsätta,att man ska leva ihop som "vänner" som kollar på tv tillsammans och rustar huset,ja då känns det långt till pensionsåldern :P
Har gett som förslag flera gånger att vi ska duscha tillsammans,senast i går....då slutade det med att han smet iväg själv och duschade för han påstod att han varit så svettig under dagen så han luktade illa.....
Kan till 99,99% säga att han INTE har någon annan eller "porrar" med sig själv.....
Han börjar mer och mer bli en "gammal gubbe" i mina ögon!