• Anonym

Tänder inte på tjejer

Förr kunde jag bli tänd av att kolla på tjejer som hade tajta jeans eller korta kjolar.Men det känns ingenting längre. Jag är inte bög..Jag har provat för att se om jag tänder på killar.Men det gör jag inte. Jag tänder bara inte på tjejer längre.  

vad kan det vara om man är helt ointresserad av tjejer och deras kroppar?? 

• Svar på tråden Tänder inte på tjejer
  • xXx

Är du rädd för att misslyckas med tjejer?

• Anonym
    xXx skrev 2012-12-13 14:51:08 följande:
    Är du rädd för att misslyckas med tjejer?
    nja.. har inte svårt att få tjejer direkt. men tänder bara inte på tjejkroppen..jag blir liksom illamående av tjejkroppen och av tjejer.. är inte bög då jag provat för o se ifall jag är det
  • xXx

Hur känns det att ha sex med en tjej då?

• Bitchos

Man kan vara asexuell, dvs att man helt enkelt inte vill ha sex. Du kanske är asexuell?

• Spacefrog
    Bitchos skrev 2012-12-13 16:51:13 följande:
    Man kan vara asexuell, dvs att man helt enkelt inte vill ha sex. Du kanske är asexuell?
    Eh... vad till för "du är asexuell" för ny information?

TS skriver ju just precis att han inte tänder längre.
  • Anonym

Har du porrsurfat för mycket?

• Bitchos

Precis, han tänder inte längre. Han kanske aldrig har hört talas om att man kan vara asexuell. Ordet förekommer inte i TS.

• Anonym

har du inte hört om asexualitet? man kan vara homo- hetero eller bi och är asexuell. min vännina är det och hon är lyckligt gift! gud va bra relation de har dessa två haha!

• Anonym

Fast asexualitet är väl en läggning, inte en fas? Han har ju blivit tänd på tjejer tidigare.

• Bitchos

Du har rätt. Det är visst en läggning. Man lär sig nya saker varje dag.

• Spacefrog
    Bitchos skrev 2012-12-14 09:17:36 följande:
    Du har rätt. Det är visst en läggning. Man lär sig nya saker varje dag.
    Vaddå "är"?

Ingenting "är" bara av sig självt.

Om jag använder "asexuell" som en fas, så är det en fas.

Sluta lämna ifrån er makten, som om det inte är människor som bestämmer hur ord används. Som om det steg ner någon slags Jesus från himlen en gång i tiden och slog fast att "asexuell, det är minsann en läggning". Till och med givet att en slags högre auktoritet de facto hade stigit ner och slagit fast det - även då kan vi fråga oss: varför använda ordet just så? Vi bestämmer.

Ingenting bara "är".

Helt jävla otroligt, det går inte att surfa in på den här sidan utan att en genast blir frustrerad för alla missförstånd om grundläggande sakförhållande som FL-medlemmar hyser. 
  • Anonym
    Spacefrog skrev 2012-12-14 10:41:56 följande:
    Vaddå "är"? Ingenting "är" bara av sig självt. Om jag använder "asexuell" som en fas, så är det en fas. Sluta lämna ifrån er makten, som om det inte är människor som bestämmer hur ord används. Som om det steg ner någon slags Jesus från himlen en gång i tiden och slog fast att "asexuell, det är minsann en läggning". Till och med givet att en slags högre auktoritet de facto hade stigit ner och slagit fast det - även då kan vi fråga oss: varför använda ordet just så? Vi bestämmer. Ingenting bara "är". Helt jävla otroligt, det går inte att surfa in på den här sidan utan att en genast blir frustrerad för alla missförstånd om grundläggande sakförhållande som FL-medlemmar hyser. 

En del saker bara "är". Ganska många faktiskt. Huruvida assexualitet är det el ej har jag ingen kunskap om.
  • Anonym
    Spacefrog skrev 2012-12-14 10:41:56 följande:
    Vaddå "är"?

Ingenting "är" bara av sig självt.

Om jag använder "asexuell" som en fas, så är det en fas.

Sluta lämna ifrån er makten, som om det inte är människor som bestämmer hur ord används. Som om det steg ner någon slags Jesus från himlen en gång i tiden och slog fast att "asexuell, det är minsann en läggning". Till och med givet att en slags högre auktoritet de facto hade stigit ner och slagit fast det - även då kan vi fråga oss: varför använda ordet just så? Vi bestämmer.

Ingenting bara "är".

Helt jävla otroligt, det går inte att surfa in på den här sidan utan att en genast blir frustrerad för alla missförstånd om grundläggande sakförhållande som FL-medlemmar hyser. 
    Blir du verkligen frustrerad över en sån skitsak?
  • Bitchos

Har du vaknat på fel sida idag?

• Anonym

Det kan vara så att dina testosteronnivåer är låga. Gå till läkaren och be att de kollar det, det är ett enkelt blodprov. Låga testosteronhalter kan vara varningstecken för andra, allvarligare tillstånd, så det kan vara bra att utesluta det.

• Anonym

En vän kände precis likadant. Anledningen var enkel.

Han blev lämnad och kände ingen attraktion till någon annan på länge.

Alla män tänker inte med könet som många insisterar.

Kan det vara så i ditt fall Ts?

Svar på tråden Tänder inte på tjejer