• heddas mamma

Verkar som om sambos mamma inte tycker om vår dotter

Ja, så är det. När vi är hemma hos sambons mamma så bär/gosar hon aldrig med vår hedda, hon brukar gosa, bära och leka med sambos systrars/bröders barn. Vad är det för fel med hedda då, gillar hon inte hedda? Hon brukar också alltid köpa en massa presenter till heddas kusiner. Blir så förkrossad. Hon hjälper inte heller till med Hedda ibland, om jag ska till exempel till ett ärende så frågar jag om hon kan ta hand om Hedda, men då vill/ "kan" hon inte, men hon brukar typ stanna barnvakt åt kusinerna. Ledsen... :(

~ hedda 120417 2985 kg 50 cm.
  • Svar på tråden Verkar som om sambos mamma inte tycker om vår dotter
  • Philippa

Bäst är att fråga dom... och berätta hur du känner och uppfattar dom....

• heddas mamma

jag skriver med mobilen just nu, och det har inte med saken och göra.

tahira skrev 2012-12-13 15:55:21 följande:
    Varför skriver du hedda och inte Hedda överallt?
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/

~ hedda 120417 2985 kg 50 cm.
  • tahira
    heddas mamma skrev 2012-12-13 15:57:19 följande:
    jag skriver med mobilen just nu, och det har inte med saken och göra.
    Nej, men jag tänkte bara fråga. Jag blev verkligen genuint nyfiken när jag läste att namnet var utan versal både i nicket och i sidfoten, och så i texten, och tänkte att det kanske fanns en anledning till det?

Det var ingen kritik, och om man undrar något så är det väl bäst att fråga?  
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • tahira

Men för att svara på din fråga: Ert barn är ju bara några månader gammalt, hur gamla är kusinerna? Om de är äldre är det ju säkert en del av svaret, ett litet spädbarn kan man ju inte direkt leka med, och många är ju inte bekväma med att passa ett så litet barn heller. 

• heddas mamma

Men hon är ungefär 8 månader och går att gosa med och " leka " lite, kusinerna är: en är 8 månader och en på 11 månader och så två på 3 och 7 år.

tahira skrev 2012-12-13 16:04:02 följande:
    Men för att svara på din fråga: Ert barn är ju bara några månader gammalt, hur gamla är kusinerna? Om de är äldre är det ju säkert en del av svaret, ett litet spädbarn kan man ju inte direkt leka med, och många är ju inte bekväma med att passa ett så litet barn heller. 

~ Hedda 120417 2985 kg 50 cm.
  • tahira
    heddas mamma skrev 2012-12-13 16:08:53 följande:
    Men hon är ungefär 8 månader och går att gosa med och " leka " lite, kusinerna är: en är 8 månader och en på 11 månader och så två på 3 och 7 år.
    Jaha, det står på din presentation att hon föddes i september.

Men vad säger din man om det, märker han av det? 
  • hangonasec
    tahira skrev 2012-12-13 16:10:29 följande:
    Jaha, det står på din presentation att hon föddes i september.

Men vad säger din man om det, märker han av det? 

Ditt barn är knappt 3 månader, varför hittar du på?
  • heddas mamma

Hon föddes 17:e april, råkade kanske skriva september, förlåt är lite snurrig...

Jaha, det står på din presentation att hon föddes i september. Men vad säger din man om det, märker han av det? 

• heddas mamma

Så, ändrat till rätt datum, tack för att du sa till, annars skulle det bli lite knas.

Jaha, det står på din presentation att hon föddes i september. Men vad säger din man om det, märker han av det? 

Svar på tråden Verkar som om sambos mamma inte tycker om vår dotter