• lilladv

Unga med bf i april 2013:)

Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22

• Svar på tråden Unga med bf i april 2013:)
  • jashrinah
    madeleness skrev 2013-04-28 22:54:17 följande:
    Ja jag hoppas verkligen det utvecklar sig till något mer nu. Ligger och försöker sova nu men mår illa som bara den, hoppas även det har något med förlossningen att göra, har även lite mensvärk då och då.
    Hur känner du dig nu Jashrinah?
    illamående jag med , vaknade halv 5 pga detta :P 
    dock har allt  vad förvärkar heter avtagit nu , men men, bebis lär ju inte stanna där för evigt ;) 
  • kiddiee
    madeleness skrev 2013-04-28 17:43:53 följande:
    Vilken goding! Grattis!
    Själv väntar jag på min lilla, BF+3 idag..
    Jag födde i bf+6, så jag vet hur du känner dig! 
  • Adlitam

Åkt 24 mil tur och retur för överburenhetskontroll idag då jag ligger på +15. Bebis hade det så bra där inne så de låter h*n vara kvar. Ska tillbaka på onsdag, och fortsätta pendla varannan dag tills det bestämmer sig för att sätta igång mig eller tills det börjar av sig själv. Allt beror på hur bebis mår.

Mår piss!

• madeleness

Jag tror att slemmisen börjat lossna lite nu :) sen har jag varit dålig i magen, mått lite illa och ett jäkla tryck nedåt. Så han är väl på utgång men han verkar inte ha så bråttom :)
    Hur går det för dig? :)

• jashrinah
    madeleness skrev 2013-04-30 23:16:55 följande:
    Jag tror att slemmisen börjat lossna lite nu :) sen har jag varit dålig i magen, mått lite illa och ett jäkla tryck nedåt. Så han är väl på utgång men han verkar inte ha så bråttom :)
    Hur går det för dig? :)
    åhh vad kul att det händer lite ! 
    hehe jag börjar undra om jag kommer få nån bebis alls nu , inte det minsta tecken på att  nått är på g här inte :P 

• madeleness

Jo men som du säger, Lite! Det händer inte så mycket mer, bebis är ju inte här än så ;) jo man börjar undra om man blivit lurad.

Men nu har jag fått en sån JÄVLA klåda på benen och rumpan. Det började för 2 nätter sedan, (det kommer på kvällen) och kliar så jag håller på å avlida. Det känns som utslag men det finns inga tecken på det. Någon som känner igen sig?

• Adlitam

Vår lilla Mollie har äntligen kommit till oss. Allt startade med egna smärtsamma värkar den 28:de. Öppnade mig knappt under 2 dygn eftersom vår lilla flicka låg snett så allt slutade med kejsarsnitt på kvällen den 1 maj(BF+17). När hon kikade ut vägde hon stadiga 4135g och var 54cm lång.

Det finaste vi gjort, helt klart!

• jashrinah
    madeleness skrev 2013-05-04 11:47:34 följande:
    Min lilla Ville tittade ut igårkväll 20.59!
    Vilken fantastisk känsla!
    grattis ! <3  underbart namn !  
Svar på tråden Unga med bf i april 2013:)