resa
Kan någon ge mig tips på bra resmål/hotell som är barnvänligt Och som ni varit mycket nöjda med? Krav kortare flygresa alltså intresserad av mallorca, cypern, turkiet, grekland.. :)
Kan någon ge mig tips på bra resmål/hotell som är barnvänligt Och som ni varit mycket nöjda med? Krav kortare flygresa alltså intresserad av mallorca, cypern, turkiet, grekland.. :)
Kolla resebolagens hemsida. Fritidsresor har ju blue village och ving har väl sunwing eller nåt, vi har aldrig rest med ving. Vi har varit till flera av hotellen med blue village, Kreta, side, alanya och Cypern. Jättebra hotell med bra koncept! :)
Det finns ju massor att välja på så det vore nog lättare att ge tips om du kunde precisera dig lite: vad för slags hotell har ni tänkt er; stor semesterby eller något mindre?
All Inclusive eller inte?
Något särskilt resmål av de du nämner ovan (någon särskild ort)?
Jag är nöjd med samtliga av mina resor, men lite svårt att tipsa så där allmänt
Men ett par exempel är SunGarden SunPark Garden i Alanya, med Ving samt även Candan Apart i Marmaris med Apollo. Kaptan i Marmaris, med Fritidsresor samt Maricya i Icmeler med Fritidsresor är också bra! Och även Mayflower i Alanya med Fritidsresor (samtliga Turkiet).
Men det beror ju som sagt helt på vad för slags hotell ni söker!