Hur kan ja komma i kontakt med tjejer ?
Har nog kommit underfund med att jag är bisexuell. Men jag vet inte hur jag ska komma i kontakt med nån tjej. Provat Qx och andra sidor men det funkar inte.
Har nog kommit underfund med att jag är bisexuell. Men jag vet inte hur jag ska komma i kontakt med nån tjej. Provat Qx och andra sidor men det funkar inte.
jag är i stort sett tjej du kan komma i kontakt med mig <3
Hej hur är läget?
Jag är född kvinna och njuter av att leva som kvinna, är i samma situation som du om du också är kvinna. Seriös.
tycker synd om dig att du inte får några seriösa svar... vågar du gå ut med att du är bi? i så fall kanske du får några seriösa som blir intresserade i din stad?
Jag har lite samma problem. Har kommit underfund med att jag vill testa tjejsex!! & har gjort en del användare på olika sidor men tycker som du att det inte verkar funka så bra... Det är som i det vanliga livet oxå, man duger inte så bra för alla. Vart bor du? Jag är gift men har min mans godkännande. ;)
jag är åxå sugen på tjejsex.. men menade ts verkligen att hon var ute efter sex?
Nej det kanske hon inte menade men man kan ju erbjuda sig! :) Jag söker ju oxå.... Svårt att hitta tror jag.
Här finns ett trvligt härligt par i gbg som gärna vill träffa en härlig o spännande tjej;)