• Anonym (Osexig)

Hur ofta har ni sex med er partner

Undrar hur ofta ni som är i ett förhållande har sex, och vad ni tror är anledningen till att ni har det ofta/sällan? Är oxå intressant att få veta längden av förhållandet samt vilket kön du som svarar är, och om du är nöjd/missnöjd? Kör hårt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta har ni sex med er partner
  • jomen64

gift i dryga 15 år.
    jag tycker 1-2 ggr per månad är åt skogen för lite.
    jag tror det beror på att min fru inte gillar sex lika mycket som jag, inte lika viktigt för henne helt enkelt.

• jomen64
    Anonym skrev 2012-12-19 14:17:33 följande:
    Nja det är det inte. Snittet i Sverige är 2 gånger/veckan för par.
    En sak jag undrar ni som har sälllan sex dvs mindre än en gång i veckan: Onanerar ni mycket? Vad säger er partner om det?
    Japp, jag onanerar ett par ggr per vecka för att lätta på trycket. Jag vet inte om min fru vet om det. Jag gör det i smyg i alla fall. dvs antingen går jag in på toa, gör det i sängen utan att hon är där eller om jag vaknar mitt i natten och är sprängkåt så drar jag av försiktigt så hon inte skall vakna. Att det bli kladdigt i sängen skiter jag numer fullständigt i. Upptäcker hon fläckarna och frågar mig kommer jag att vara fullständigt ärlig, inget att skämmas för.
  • Anonym (tjej27)
    jomen64 skrev 2012-12-20 14:19:53 följande:
    gift i dryga 15 år.
    jag tycker 1-2 ggr per månad är åt skogen för lite.
    jag tror det beror på att min fru inte gillar sex lika mycket som jag, inte lika viktigt för henne helt enkelt.

Hur kommer det sig då? Att din fru inte gillar sex lika mycket som dig? Beror det på att det mesta av sexet är på dina villkor? Får hon någonsin orgasm vid sex? Är det bara in-ut-sprut förstår jag att man hellre gör annat av sin tid.
  • Anonym (lyckligt kär)

Vi har sex nästan varje dag, så vida jag inte har mens eller om det skulle vara något speciellt, men sexlusten är hög hos oss båda. brukar vara svårt att låta bli när vi äntligen kommer hem från jobbet och får syn på varandra. 5 år tillsammans och är fortfarande så kär. Vi har svårt att inte kasta oss över varandra när vi får chansen. hoppas på att det här aldrig slutar och att vi fortsätter vara såhär kära en lång tid framöver.. hihi Solig

• jomen64
    Anonym (tjej27) skrev 2012-12-20 18:16:17 följande:

Hur kommer det sig då? Att din fru inte gillar sex lika mycket som dig? Beror det på att det mesta av sexet är på dina villkor? Får hon någonsin orgasm vid sex? Är det bara in-ut-sprut förstår jag att man hellre gör annat av sin tid.

Hej!
    Det är en svår fråga, vi har dryftat den flera ggr och hon vidhåller att hon tycker att det är bra och att hon helt enkelt inte har den aptiten. Men, för att svara på din fråga:
    1. Nej, vårat sex sker helt på hennes villkor, hur ofta, när, i vilken ställning, vilken kukvinkel, vilken slaglängd, i vilken takt osv. (alltid samma..)
    2. Nej, hon får inte orgasm av det
    3. Ja, det är bara in-ut-sprut. Absolut inget jag är nöjd med men något annat kommer inte på fråga. Jag tror att hon känner sig trygg i att inte behöva komma.

Svar på dina frågor helt enkelt. Ingen förklaring eller försvar eller så. Bara raka svar på dina frågor.
    (Tror du jag mår bra av situationen? Tror du jag VILL ha det så här?)
  • Anonym
    jomen64 skrev 2012-12-21 09:59:58 följande:

Hej!
    Det är en svår fråga, vi har dryftat den flera ggr och hon vidhåller att hon tycker att det är bra och att hon helt enkelt inte har den aptiten. Men, för att svara på din fråga:
    1. Nej, vårat sex sker helt på hennes villkor, hur ofta, när, i vilken ställning, vilken kukvinkel, vilken slaglängd, i vilken takt osv. (alltid samma..)
    3. Ja, det är bara in-ut-sprut. Absolut inget jag är nöjd med men något annat kommer inte på fråga. Jag tror att hon känner sig trygg i att inte behöva komma.

Svar på dina frågor helt enkelt. Ingen förklaring eller försvar eller så. Bara raka svar på dina frågor.
    Prata om det då om du inte trivs. Så får ni jobba på det. Kanske testa nya saker? Viktigt i alla fall att hon får reda på hur du ser på saken och hon ser på det sen vad ni både tycker. Hon kanske tror att du faktiskt är ganska nöjd, man vet aldrig. Men om om en inte trivs med en viss situation så är det bara att jobba på det och försöka lösa det :)
  • Anonym

Hej!

Onanerar hon ofta? Många gör det helt enkelt för att det är smidigare.
  • Anonym (tjej27)

Hej!

Ja men då förstår jag att hon inte är sugen på att ha sex. Bara in-ut-sprut är ju skittråkigt. Lider du av för tidig utlösning?
  • jomen64

Hej!
    Nu tycker jag vi börjar gå ifrån ämnet för tråden. Finns ju en massa andra trådar där dylika problem diskuteras. Jag har bara varit rak och ärlig och svarat på TS frågor helt enkelt.
    Tycker faktiskt att du (anonym tjej 27) låter lite nedlåtande när jag svarat rakt på frågorna.
    hejdå

klart det går fort som fan om man är tung i pungen och inte ges nån frihet att styra förloppet, är du för ung och oerfaren för att fatta det??. Men jag börjar bli bättre, numer kan jag i princip välja när jag bränner av trots att varken öka, göra uppehåll, eller minska takten. Det du!! 

• Anonym (tjej27)
    jomen64 skrev 2012-12-21 12:47:40 följande:
    Hej!
    Nu tycker jag vi börjar gå ifrån ämnet för tråden. Finns ju en massa andra trådar där dylika problem diskuteras. Jag har bara varit rak och ärlig och svarat på TS frågor helt enkelt.
    Tycker faktiskt att du (anonym tjej 27) låter lite nedlåtande när jag svarat rakt på frågorna.
    hejdå

klart det går fort som fan om man är tung i pungen och inte ges nån frihet att styra förloppet, är du för ung och oerfaren för att fatta det??. Men jag börjar bli bättre, numer kan jag i princip välja när jag bränner av trots att varken öka, göra uppehåll, eller minska takten. Det du!! 

Nej jag kan inte förstå att man inte kan styra sin utlösning, får man utlösning snabbare än man vill så kallas det ju för för tidig utlösning. Finns bra medicin mot det faktiskt. 

Och hmm tung pung? Vad är det? En pung fungerar så att den tömmer sig själv, antingen genom pollution eller när du kissar, så din pung är inte tyngre bara för att det går långt mellan sextillfällena. Sen kan du träna genom onani med start-stopp-tekniken. Fast en som är född 64 borde väl veta sådant här.   
  • Anonym

Under ägglossning flera gånger om dagen oftast, mensveckan ofta inte alls...

• Anonym
    Anonym (tjej27) skrev 2012-12-21 12:07:14 följande:
    Ja men då förstår jag att hon inte är sugen på att ha sex. Bara in-ut-sprut är ju skittråkigt. Lider du av för tidig utlösning?
    Oj! Va hände där? Du kanske ska tänka på hur du yttrar dig, det där lät inte alls trevligt. Först säga att du förstår att frun inte är sugen att ha sex pga honom. Kan vara många orsaker. Sen fråga om han lider av för tidig utlösning och sedan igen i ett annat inlägg och att en som är vuxen som han borde ju veta sånt. Varför vara så otrevlig. Kanske bara jag som uppfattar det så men för mig lät det inte alls trevligt. 
  • Anonym

jag och min kille har bara varit tillsammans i 3mån så antagligen därför som det blir flera gånger om dagen när vi ses på helgerna. å andra sidan är vi båda ganska sexuella personer och vill gärna ha det ofta. Får väl se om något år hur det ser ut med den saken :P
    Jag är tjej..om det spelar någon roll och jag är riktigt riktigt nöjd..skulle vilja ha det oftare ;) 

• Anonym (Medel?)

Det blir väl 2-3 gånger per vecka i snitt (när jag inte har mens), och så har det nog varit de sex år vi varit tillsammans. Jag är nöjd med det ( är rätt låg-sexuell), men i hans drömvärld skulle det nog vara oftare = p Dock är det inga problem för någon av oss, och han är fri att titta på porr och runka om han så vill. Själv onanerar jag i princip aldrig, då tanken på sex liksom inte finns hos mig i vardagen. Dock har jag inga svårigheter att tända på honom, så det är inte ställa upp-sex vi har. Jag är 30, han 35, inga barn.

Svar på tråden Hur ofta har ni sex med er partner