Utebliven mens, P-ring.
Blir bara runtskickad av barnmorska och sköterska. Så jag provar här. Jag har P-ring. Missade att ta ut den på rätt vecka så den satt i en vecka för mycket. Har råkar göra det en gång innan men då kom mensen ändå. Nu har jag haft min ring ute i två veckor. Tog ut den på en måndag, på lördagen hade jag mensvärk, och det kom ljusljusbrun flytning. Inget mer. Jag har gjort ett grav test idag, och ett för en vecka sedan. Båda negativa. Min livmoder är "svullen" och jag kan känna den. (Vet ire om jag kan känna den annars, men man känner ju efter nu aningens mer än vad man brukar.) Barnmorskan tyckte jag skulle avvakta och se. Graviditetstest är säkra och livmodern kan man känna om man är smal. (?) sa hon. Gynekologen hade ingen tid för än den 4e januari, och hon tyckte att jag skulle vända mig till Kvinnokliniken. Väntar nu på att KKs telefontid ska kicka in. Suck. Någon som varit med om liknande? Jag har mensvärk, har fått finnar, men det är det enda. :/ mina bröst brukar svullna och bli ömma vid mens (eller graviditet) oxå. Känns som något är fel. Har varit gravid tre gånger innan och det är rätt likvärdigt en graviditet, men ändå inte.