Jag är Transa fråga mig vad ni vill.
Har många gånger argumenterat och svarat på frågor i detta ämne, men märker att det är många som fortfarande har frågor. Jag är medelålders (30) och bor med en kvinna.
Har många gånger argumenterat och svarat på frågor i detta ämne, men märker att det är många som fortfarande har frågor. Jag är medelålders (30) och bor med en kvinna.
Transvestit/transsexuell?
Hur/när insåg du det?
Oj så länge jag kan minnas. Gick redan i "kvinnliga" underkläder, kjolar och annat typiskt kvinnligt redan så tidigt som mellan stadiet kan jag minnas. Fast på den tiden var det ju skammfyllt och tabu så allt skedde i hemlighet. Först i samband med att man blev äldre och mognare som man kanske både kunde leva ut sina innersta begär och förstå att man var en transvestit.
Bump bump bump
vill du ta o ses?:)
Jag har en fråga,
Har just fått veta , genom att jag hittat bilder på min mans tillsammans med män, kläda som kvinnor, även han var klädd , det var avancerade bilder, och jag frågade så klart, deta var långt innan vi träffades, han sa att han var nyfiken , och ville prova, sen kom det fram att det var tre olika män , en man träffade han tre fyra gånger,
Problemet är att jag och min man inte har så bra sex, jag är kvinna, alltså en riktig, han har svårt att ta på mig alltså oralt och med fingrar, det är oftast utan antusiasm, och han får inte stånd,
Och jag har frågat om det är ett problem, nu säger han att det är ålder , han har tappat lusten, orken, ( han är 50 , ingen ålder som jag ser det.
Men om han är transsexuell, eller vill ha kvinnor med snopp, , eller hur funkar det, ?
Sexet funkar om jag liksom tar för mig på honom, och driver sex akten , ger honom utlösning och sen mig själv,
Men hur funkar det, han säger han inte är homosexuell, Just nu fattar inget,
Hej,
Jag har en familje medlem som har nyss sin ändring.
Hon var väldigt deprimerad förre förändringen hon mådde väldig dåligt ville inte klär sig, gå ut eller träffa familj och vänner.
Hennes mamma, syster och styvpappa har haft svår att acceptera det hela. Men efter en lång samtal med min mamma så har hon varit där för dotter. ( det var hon som tog hand om henne efter operationen )
Hon är fortfarande deprimerad och vi vet inte vad vi ska göra. Hon klär sig fortfarande som en kille för att hon orka inte klär sig som tjej, hon sminka sig inte eller ens göra något med sitt hår.
Har du någon tips på vad vi skulle göra för att hjälpa henne?
Jag har en fråga,
Har just fått veta , genom att jag hittat bilder på min mans tillsammans med män, kläda som kvinnor, även han var klädd , det var avancerade bilder, och jag frågade så klart, deta var långt innan vi träffades, han sa att han var nyfiken , och ville prova, sen kom det fram att det var tre olika män , en man träffade han tre fyra gånger,
Problemet är att jag och min man inte har så bra sex, jag är kvinna, alltså en riktig, han har svårt att ta på mig alltså oralt och med fingrar, det är oftast utan antusiasm, och han får inte stånd,
Och jag har frågat om det är ett problem, nu säger han att det är ålder , han har tappat lusten, orken, ( han är 50 , ingen ålder som jag ser det.
Men om han är transsexuell, eller vill ha kvinnor med snopp, , eller hur funkar det, ?
Sexet funkar om jag liksom tar för mig på honom, och driver sex akten , ger honom utlösning och sen mig själv,
Jag har en fråga,