Sexolog i Närke?
Hejsan,
Jag skulle behöva komma i kontakt med en sexolog.
Jag hittar ingen i närheten när jag söker på nätet.
Vet du om det finns någon i Närke?
Hälsningar från mig.
Hejsan,
Jag skulle behöva komma i kontakt med en sexolog.
Jag hittar ingen i närheten när jag söker på nätet.
Vet du om det finns någon i Närke?
Hälsningar från mig.
Hej.
Det går att söka efter sexologer på www.svensksexologi.se och under kategorin ”hit kan du vända dig”. Sexologmottagningar från stora delar av landet finns representerade där. Ett förslag är att ta kontakt med en familjerådgivare, det finns flera i Örebro. Genom att söka på eniro.se fick jag fram flera förslag på familjerådgivare i Örebro. Det finns förutom familjerådgivning en STD mottagning på universitetssjukhuset i Örebro. Även om det inte finns en sexologmottagning i Örebro går det att boka samtalstid och rådgivning på telefon, flera sexologmottagningar erbjuder den tjänsten (se nedan).
Charlotte Makboul www.narhetsakuten.se
Närhetsakuten AB
Närhetsakuten erbjuder sexterapi och sexualrådgivning, både enskilt och i par. Vid behov går det att boka rådgivning på telefon, vid akuta problem eller om det uppstår svårigheter att komma till mottagningen.
Mottagning: Sabbatsbergsvägen 8, STOCKHOLM
Ring för tidsbokning 0707- 21 75 98
Odette Otto sexologkonsult www.odetteotto.se
När ni behöver någon att prata med gällande sexualitet, relationer och problem. Sexologmottagningen Odette Otto i Borås erbjuder sexterapi och sexualrådgivning, både enskilt och i par. Vid behov går det att boka rådgivning på telefon, vid akuta problem eller om det uppstår svårigheter att komma till mottagningen.
Mottagning: Albanoliden 5, BORÅS
Ring för tidsbokning 0735- 12 91 10
Hälsningar
Camilla