• Ettan

    Stormigt förhållande

    Hej jag har ett stormigt förhållande, problemen avlöser varandra hela tiden. Nu har jag kommit till den punkt då jag funderar på att göra slut efter gårdagen. Vi har varit ihop i ca ett år nu och tjejen var otrogen i början av förhållandet genom att hångla med en annan kille på krogen, jag gjorde slut men tog tillbaka henne efter ca en månad igen för att ge henne en chans. Igår så gjorde hon mig medvetet svartsjuk genom att pussa en polare till mig jag brydde mig inte så mycket om det men sen efter ca en timme sätter hon sig i hans famn och tittar på mig och säger" har jag ingen stol sitter jag väl här istället" då rök varenda cylinder och jag bad henne fara och flyga. Hon blev givetvis ledsen och drog sen skriver hon sms om att hon ska ta livet av sig m.m Jag tror att det bara är en tidsfråga innan jag får höra att hon varit med någon annan igen. Efter vi pratat så lovar vi varandra att vi ska sluta festa helt men idag så känner jag att det kommer att bli som ett fängelse jag vill inte leva så, hon säger att festar jag så festar hon, skillnaden är ju den att jag kan hålla mig ifrån andra tjejer även fast jag är alkoholpåverkad, men hon blir väldigt "lättfotad" och hon behöver inte ha druckit mycket.

    Just nu mår jag ju piss och bajs och det är julafton på måndag hojja blääää vad skulle ni ha gjort känns som att jag behöver lite feedback. 

  • Svar på tråden Stormigt förhållande
  • qwoxy

    Finns det inga barn med i bilden är förmodligen det bästa du kan göra att göra slut, försöka glömma och gå vidare. Det är svårt, men troligen värt det.

  • LEK

    Hur gick det? Jag håller nog iaf med föregående talare. Ta dig ur detta.

Svar på tråden Stormigt förhållande