• Anonym (Binyfiken)

Sex på porrbio, vågar man?

Är sugen på att ha killsex. Var länge sen sist. Har försökt få kontakt via BC men det är svårt att få till en träff. Dels för att de flesta inte vill träffas hemma hos sig. Väldigt många som bara skärmrunkar och aldrig vill träffas i verkligheten. Börjar tröttna på att få till något den vägen.

Känner mig rätt sugen på att gå till en porrbio (i någon större stad, där jag bor finns inga) och slippa allt krångel med att få till en träff. Men är lite orolig att det är större risk att bli smittad när man träffar någon på det sättet än via annons, är väl egentligen inte mindre risk det, men jag tror att de som vet om att de är smittade inte söker sex via annons iaf. Givetvis har man kondom när man knullar men man vill ju suga utan.

Vågar man? Och har ni fått till någon träff via BC?

• Svar på tråden Sex på porrbio, vågar man?
  • Anonym (tt)

Jag  vill med gå på porrbio, vart finns det?

• toccata

Klart man kan gå på porrbio men då måste man också ta sitt vuxenansvar och vara medveten om att man rör sig i en grupp där HIV är överrepresenterat. Dessutom rör man sig med dom som har ett mer utpräglat riskbeteende.

Har man cementerat det i sitt inre så har man förutsättningarna att kunna ha säkrare sexuella upplevelser som bygger på kondom, exhibitionism och kanske hjälpande händer. 

Många roliga levnadsglada människor och en och annan existens som känns sorgligare.

En livskamrat är kanske mer tveksamt om man hittar på ett sånt ställe men varför inte vara öppen.  

• Klotjohan

Har ingen egen erfarenhet av BC men Qruiser är nog att föredra. Tar inte många sekunder där innan du hittar någon som är villig... Sen finns det många klubbar på Qruiser där folk bestämmer träff på sexklubbar, bio, cruisingställen mm. 

Svar på tråden Sex på porrbio, vågar man?