Majbebisar i Gbg med omnejd?!
Väntar min första lilla plutt 5 maj 2013. Tänkte att det är andra i Göteborg med omnejd som vill följas åt på denna resa?! Kanske ses framöver!?
Väntar min första lilla plutt 5 maj 2013. Tänkte att det är andra i Göteborg med omnejd som vill följas åt på denna resa?! Kanske ses framöver!?
Ni som nu kommit med i medlemsgruppen, gå gärna in i tråden "Vi i gruppen" och skriv en liten presentation, sedan pratar vi i fortsättningstråden
Jag är inte beräknad i maj utan 3/6, så jag får nog inte vara med i er grupp ;). Jag såg att det är många Lerumsbor med i tråden dock, kul! Jag bor själv i Lerum.
Fotoliselotte, jag är också beräknad 3/6! Visst är du gift med Mikael? Känner igen din bild! Om det är så så har vi träffats en gång när jag fyllde år och bodde i Vasastan. Moa heter jag.
Jag är oxå beräknad till 3 juni och bor i Lerum. Vart i Lerum bor ni?
Finns en länk nånstans i tråden... Såg att vi pratat med varandra förut...
Har bf 29 maj, å bor i Mölndal
Jag väntar mitt andra barn nu och BF är 21/5 och jag bor i Mölnlycke.
Hej på er! Får man komma med i gruppen?
Jag heter Åsa, 27 år och bor på Näset . Väntar första barnet och bf 9 maj. Tänkte det kunde vara kul att lära känna lite folk i samma situation som man kan umgås med sen när man är mammaledig=)
Hej! Jag är beräknad till den 7 maj 2013 med första barnet. Hade tyckt att det var roligt att följas åt med andra i samma situation. Jag har ansökt om medlemskap i eran grupp. Hoppas att vi ses.
Verkar inte som om nån blir accepterad till dendär gruppen, inte av oss senare iaf...