• Ninni85

Majbebisar i Gbg med omnejd?!

Väntar min första lilla plutt 5 maj 2013. Tänkte att det är andra i Göteborg med omnejd som vill följas åt på denna resa?! Kanske ses framöver!?

• Svar på tråden Majbebisar i Gbg med omnejd?!
  • Grodanboll
    Viktoria1 skrev 2013-01-09 18:39:19 följande:
    Hej!

Har letat efter en grupp med andra som bor i närheten.

Själv bor jag i Nol, Ale kommun och den lilla/lille är beräknad till 16 maj.

Skickade en förfrågan till gruppen, hoppas vi ses där! =)

Välkommen!
  • Syrran86

Ni som nu kommit med i medlemsgruppen, gå gärna in i tråden "Vi i gruppen" och skriv en liten presentation, sedan pratar vi i fortsättningstråden

• Syrran86

Fotoliselotte, jag är också beräknad 3/6! Visst är du gift med Mikael? Känner igen din bild! Om det är så så har vi träffats en gång när jag fyllde år och bodde i Vasastan. Moa heter jag. 

• sarabengtsson

Jag är oxå beräknad till 3 juni och bor i Lerum. Vart i Lerum bor ni?

Fotoliselotte skrev 2013-01-16 20:17:16 följande:
    Jag är  inte beräknad i maj utan 3/6, så jag får nog inte vara med i er grupp ;). Jag såg att det är många Lerumsbor med i tråden dock, kul! Jag bor själv i Lerum. 

¤¤Amor vincit omnia et nos cedamus amori¤¤
  • Ninni85
    Fotoliselotte skrev 2013-01-16 20:17:16 följande:
    Jag är  inte beräknad i maj utan 3/6, så jag får nog inte vara med i er grupp ;). Jag såg att det är många Lerumsbor med i tråden dock, kul! Jag bor själv i Lerum. 

Nämen, en till Lerumsbo! Va roligt!
  • Fotoliselotte
    Syrran86 skrev 2013-01-16 20:59:44 följande:
    Fotoliselotte, jag är också beräknad 3/6! Visst är du gift med Mikael? Känner igen din bild! Om det är så så har vi träffats en gång när jag fyllde år och bodde i Vasastan. Moa heter jag. 
    Visst är jag gift med Mikael :D. Jag minns att vi var på din fest. Grattis, kul att vi har samma datum!
  • asahedegren

Hej på er! Får man komma med i gruppen? 
    Jag heter Åsa, 27 år och bor på Näset . Väntar första barnet och bf 9 maj. Tänkte det kunde vara kul att lära känna lite folk i samma situation som man kan umgås med sen när man är mammaledig=)

• mamma

Hej! Jag är beräknad till den 7 maj 2013 med första barnet. Hade tyckt att det var roligt att följas åt med andra i samma situation. Jag har ansökt om medlemskap i eran grupp. Hoppas att vi ses.

• Busfröö

Verkar inte som om nån blir accepterad till dendär gruppen, inte av oss senare iaf...

• Fotoliselotte
    Busfröö skrev 2013-02-28 20:15:34 följande:
    Verkar inte som om nån blir accepterad till dendär gruppen, inte av oss senare
    Hon som är admin har inte varit aktiv på ett tag så jag tror att det är därför :)
Svar på tråden Majbebisar i Gbg med omnejd?!