• Längtan1

Priser babysaker på Ullared-Gekås?

Hej! Vi funderar på att åka till Ullared-Gekås i februari. Har lite frågor till er som varit där. Vi tänkte köpa lite grejer och tänkte kolla om ni vet ungefärliga priser och utbud! :)

Sängkläder?
    Babykläder, bodys, pyjamas, byxor?
    Babygym?
    Tvättlappar, babyolja, tvättcreme?
    Nappar?
    Bröstpump?

Hoppas ni har tid att svara, och skriv gärna med andra saker om ni kommer på något ni handlat och vet priset på.

• Svar på tråden Priser babysaker på Ullared-Gekås?
  • Ninni85

Har inte vart där och kollat själv.. Ännu! Men har fått tips om att det finns gott om fina å billiga bodys å sängkläder med bla barbapappa på.

Här är ett besök planerat till mars, så när du vart där skicka gärna en rapport! :)

• Lostbehind

Babygym 150-300 kr
    Nappar ca 10-50 kr (beror på pack)
    Tvättlappar 5-10 kr styck
    Bodys 20-99 typ
    Babyolja 12 kr
    Tex skötbordsöverdrag tror jag kostade runt 50 kr
    Sängkläder ca 100 kr/set
    Badbalja ca 100 kr

Osv.. Det är väldigt billigt och de har bra utbud, priserna beror ju helt på vilken "klass" du ska ha på grejerna, och olika saker kostar olika mycket, tex dom har ett par babygym för 150 och några för 300, så det är väldigt olika :) själv älskar jag Ullared och åker dit minst varannan månad ;)

• dontworrybehappy

Bröstpump ca.300:- (lika bra som Medelas)
    Ammningskudde (skönast i hela världen!!!) ca.225:-

Vita bodys och bomulls byxa med fot kostade 19-29:- och kvalitén var suverän!
    Den har ett litet märke med en giraff på :)
    Köp tre av varje storlek!!! Det ångrar jag att jag inte gjorde :(

Hygien artiklar hittar du på ÖB för samma priser som där!

Om jag skulle åka dit igen så skulle jag börja längst bak i butiken och jobba mig framåt ;)
    Lycka till.

• a j 91

Var där i förrgår och kollade mest på kläderna, tyckte inte dom hade så mycket faktiskt, de mesta är ju ganska billigt men det ser ju även ganska billigt ut, i alla fall bebiskläderna, men det är ju säkert en smaksak också!

Andra tillbehör finns ganska billigt, Varierar ju lite från vecka till vecka vad dom har inne men det är ju garanterat billigare än typ babyproffsen! Är väl i alla fall värt en tur dit och kolla innan ni köper allt till fullpris på vanlig affär :) 

Svar på tråden Priser babysaker på Ullared-Gekås?