• Lillalila

    Era erfarenheter av att anlita PT

    Hej

    Jag tänker anlita en Personlig Tränare och tänkte höra hur ni som testat detta- skulle beskriva vad ni tyckte. Gav det er det ni var ute efter? Hur många timmar köpte ni? Var det värt det? 

  • Svar på tråden Era erfarenheter av att anlita PT
  • Hysterika

    jag har haft pt..
    gick en gång o körde deras schema 2 veckor o sen tillbaka igen..
    men de e dyrt..
    annars har du fitnessfighten på nätet.. där får du träning o kost schema 1 månad för 495 kr

  • Lillalila
    Hysterika skrev 2013-01-01 18:51:57 följande:
    jag har haft pt..
    gick en gång o körde deras schema 2 veckor o sen tillbaka igen..
    men de e dyrt..
    annars har du fitnessfighten på nätet.. där får du träning o kost schema 1 månad för 495 kr
    "Problemet" med fitnessfighten är att det inte är en levande person som följer en på gymmet.  
  • Lillalila
    Hysterika skrev 2013-01-02 15:02:27 följande:
    Du kan ju alltid en personal visa dig hur maskinerna funkar om de e d som du e osäker på
    Det räcker dock inte med EN visning.. Jag behöver pushning, någon som peppar och skriker i mitt öra när jag tror att jag inte orkar mer. 
  • Lillalila
    Hysterika skrev 2013-01-02 16:38:33 följande:
    Ok men då är de bra med en pt
    jag undrar just det- om någon har någon erfarenhet av att ha en PT. 

    NÅGON? 
  • Lillalila
    Hysterika skrev 2013-01-03 13:24:10 följande:
    Va d de du vill veta?
    Står i TS
  • tjej25

    Lite sent svar kanske men jag tränar med PT 3-4 dagar/v. Tycker det är grymt bra och blir riktigt pushad :) kan verkligen rekommendera det om du känner att du har råd och är villig att satsa ordentligt på din träning! Men glöm inte att kosten står för 60% och träning 40% vid viktminskning. Så det är att rekommendera att även ta hjälp av en dietist :)

  • Flensburg7

    Har en perfekt kille för dig. Detta är inte det gamla tråkiga gymmet där du sitter på en bänk och försöker lyfta så tungt du kan. Det nya sättet är att träna såsom vi människor är menade att röra oss på. Gummiband och roliga övningar kommer få dig att svettas men ha kul(Med andra om du vill köra grupp träning)

    Annars har han en online-app jag själv kör där man kan skriva direkt till honom i appen och få tips och tricks på sina frågor. Som grädden på moset ger han dig olika måltider som du kan äta.

    Han heter CoachCiiko på instagram, hör av dig till honom och säg att Philip skickade dit dig :)

Svar på tråden Era erfarenheter av att anlita PT