• Anonym (Maken)

Kolla om frun sålt sex?

Frun från ett grannland sa att andra hon känt sålt sex, själv sparade hon en massa pengar på lite arbete innan hon kom hit och hade köpt en egen liten lägenhet nära föräldrarna, som hon aldrig bott i sa hon. Ska fråga om hon haft amore där som unga kvinnor vill ha.

Jag undrar för hon sparat hundratusentals kronor på 1-2 års arbete där, verkligen kan knulla, för in den och var duktig på en avsugning en enda gång, sedan ville hon inte suga mer och vill knappt knulla längre.

Att sälja sex är inget fel, jag bara undrar för hon verkar så proffsig.
    Kanske bäst att inget veta men jag respekterar sexsälare.
    Men hur kollar man sånt, före eller efter man gift sig?

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Kolla om frun sålt sex?
  • Anonym

Jag förstår inte vad du menar var ska man kolla?

• Anonym (Kanske)

Ja? Eller, jag menar nej?

• Anonym

Litar du inte på din fru? Varför gifte du dig med någon som du inte känner att du kan ha ärliga diskussioner med?

• Anonym (Kvinna)

Jag är gift med en man som har sålt sex, och jag litar på honom:)

• Flygfotogen

Kolla? Vadå, skulle det stå med på tvättrådslappen bak i arslet på henne eller?

• Anonym (Maken)

Quiz är vad man kan tro. Fråga var vad man kan fråga, hon sa nej för länge sedn när hon berättade om andra men har en del nödlögner ibland och ibland blir det ärliga svar, ofta i sängen. Bara kul att veta så kan man få  full service utan misstankar :)

• Fiona M
    Flygfotogen skrev 2012-12-27 23:54:39 följande:
    Kolla? Vadå, skulle det stå med på tvättrådslappen bak i arslet på henne eller?
    hahaha!
  • Fiona M

är hon bra på att knulla för att hon för in den (?) och har sugit av dig en gång?
    låter som du inte har så stora krav på sex.

• SvenGlen
    Anonym (Maken) skrev 2012-12-28 12:13:38 följande:
    Quiz är vad man kan tro. Fråga var vad man kan fråga, hon sa nej för länge sedn när hon berättade om andra men har en del nödlögner ibland och ibland blir det ärliga svar, ofta i sängen. Bara kul att veta så kan man få  full service utan misstankar :)
    Kolla med skattemyndigheten.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anonym (Maken)

Visst är det ovanligt men unga tjejer som har gott om pengar ifrån fattigare länder, är lite svårare att reda ut, om man vill veta. Många gör samma sak här för att få shoppingpengar och är inget märkvärdigt, att förena nytta med nöje och glädja en del män.
    I hennes ålder var det ovanligt att vara ogift också där. Gamla proffs kan spela också och tröttna snabbare, på att utöva sitt yrke även på fritid.
    Och tänk vad pengar man spar om man hittar en

• Fiona M
    Flygfotogen skrev 2012-12-28 21:36:37 följande:
    Du bygger meningar som andra bygger lego.
    fullträff efter fullträff!
  • Fiona M
    Anonym (Maken) skrev 2012-12-28 15:18:48 följande:
    Visst är det ovanligt men unga tjejer som har gott om pengar ifrån fattigare länder, är lite svårare att reda ut, om man vill veta. Många gör samma sak här för att få shoppingpengar och är inget märkvärdigt, att förena nytta med nöje och glädja en del män.
    I hennes ålder var det ovanligt att vara ogift också där. Gamla proffs kan spela också och tröttna snabbare, på att utöva sitt yrke även på fritid.
    Och tänk vad pengar man spar om man hittar en
    jag fattar inte, hon vill inte ha sex med dig, så vad sparar du pengar på..?
  • Anonym (translate?)

TS, din meningsuppbyggnad verkar vara översatt i Google translate...

• Minion

Vilken rappakalja...fattar nada Tungan ute

Sjalbärande vandrande snutt? Yes box!
Svar på tråden Kolla om frun sålt sex?